Jak rezerwować
Jak rezerwować wycieczki
INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów
1) Znajdź wycieczkę:
Wyboru interesujących wczasów dokonujecie Państwo za pomocą wyszukiwarki.
Określone przez Państwa kryteria pomogą Wam wybrać z naszej bazy wyłącznie
oferty które najlepiej spełniają Wasze wymagania. Z listy wyselekcjonowanych
ofert wybierzcie tą, która spełnia je najlepiej i najpełniej.
Jeśli szukacie Państwo konkretnego hotelu, wpiszcie jego nazwę w wyszukiwarkę.
Na każdym etapie rezerwacji możecie Państwo skontaktować się z naszymi konsultantami,
którzy doradzą w wyborze i pomogą przejść przez proces rezerwacji. Jesteśmy do Waszej
dyspozycji 7 dni w tygodniu!
2) Zarezerwuj ofertę:
W przypadku gdy zechcecie Państwo dokonać wstępnej i niezobowiązującej rezerwacji
danej oferty prosimy o kliknięcie w guzik "Rezerwuj" poniżej opisu oferty a następnie
wypełnienie formularza. Jeśli życzycie sobie Państwo uzyskać dodatkowych informacji na
temat danej oferty proszę skorzystać z formularza kontaktowego u dołu strony.
3) Potwierdzenie dostępności i cen:
Nasi doradcy skontaktują się z Państwem tak szybko jak to możliwe i udzielą wyczerpujących
odpowiedzi na wszelkie pytania, potwierdzą dostępność oferty oraz skalkulują cenę dla wszystkich
uczestników wyjazdu. Jeśli będzie taka możliwość konsultant dokona dla Państwa rezerwacji wstępnej.
4) Podpisz umowę:
Po potwierdzeniu wolnych miejsc i ostatecznym skalkulowaniu ceny nasz doradca przygotuje i
prześle Państwu umowę na wybrany wyjazd. Prosimy o zapoznanie się z jej treścią oraz z
ogólnymi warunkami uczestnictwa w imprezie, podpisanie umowy i odesłanie jej drogą mailową
lub faxem na adres/numer numer wskazany przez obsługującego Państwa konsultanta.
5) Dokonanie płatności:
Prosimy o dokonanie przelewu za wybraną ofertę na nasze konto bankowe w banku BPH. Pełne dane
do przelewu:
Biuro Podróży Radtur ComeOn.pl
ul. Naftowa 19
38-400 Krosno
BPH S.A. O/Krosno
15 1060 0076 0000 3200 0010 8493
Informacji o tym jak zatytułować przelew udzieli Państwu konsultant.Potwierdzenie dokonanej wpłaty
należy przesłać mailem lub faxem na adres/numer wskazany przez konsultanta.
Jeśli wybiorą Państwo płatność kartą kredytową, doradca prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail
odpowiedni link umożliwiający bezpieczną płatność przez system Dotpay.
Wpłaty za dokonaną rezerwację możecie też Państwo dokonać gotówką w każdym z
naszych oddziałów.
6) Potwierdzenie rezerwacji:
Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie doradca potwierdzi rezerwację oraz przygotuje dla Państwa
potwierdzenie dokonania wpłaty. Otrzymacie też Państwo potwierdzenie rezerwacji, które należy zabrać
ze sobą na lotnisko. Pozostałe dokumenty podróżne - bilety lotnicze oraz vouchery do hotelu odbierzecie
Państwo od przedstawiciela touroperatora który będzie na Państwa czekał w hali odlotów. Dokumenty te
zostaną Państwu wydane właśnie na podstawie potwierdzenia które od nas otrzymacie.
7) Potwierdzenie godzin wylotu:
Zgodnie z warunkami uczestnictwa ostateczne godziny podróży zostają potwierdzone na 2 dni przed
planowaną datą wylotu/wyjazdu. Prosimy o kontakt z naszym biurem w celu potwierdzenia godzin przelotu
właśnie na 48 godzin przed podróżą.