wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















Gwarancja Najniższej Ceny

 

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Jako biuro z tradycjami od 1991 roku oraz na mocy podpisanych z najlepszymi Touroperatorami umów możemy zaprosić Państwa do uczestnictwa w programie „Gwarancja Najniższej Ceny”.

Co taki program oznacza w praktyce dla naszych Klientów? Ni mniej, ni więcej a tyle, że rezerwując za naszym pośrednictwem dowolną ofertę możecie być Państwo w 100% pewni, że ma ona najniższą cenę w Polsce, więc w żadnym innym biurze podróży, czy to bezpośrednio u Organizatora czy u pośrednika, cena nie będzie niższa niż u nas ! Nie ma tutaj żadnych ograniczeń - Gwarancja Najniższej Ceny dotyczy zarówno biur stacjonarnych jak i innych portali !

Jeżeli jednak zdarzyłoby się, że Klient dokona zakupu imprezy turystycznej za pośrednictwem portalu radtur.pl a następnie znajdzie niższą cenę dokładnie tej samej oferty, zwracamy 150% różnicy w cenie pomiędzy ceną którą Klient zapłacił w Biurze Podróży Radtur, a niższą ceną innego biura podróży.

SZCZEGÓŁOWE WARUNKI DOTYCZĄCE PROGRAMU "Gwarancji Najniższych Cen":

  1. Organizatorem programu Gwarancja Najniższej Ceny jest Biuro Podróży Radtur, zwane w dalszej części regulaminu "radtur.pl".

  2. Program Gwarancja Najniższej Ceny obejmuje wszystkie oferty turystyczne znajdujące się na portalu radtur.pl.

  3. Program Gwarancja Najniższej Ceny oznacza, że dokładnie ta sama oferta turystyczna z takimi samymi świadczeniami i warunkami podróży, na stronie radtur.pl posiada w danym momencie najniższą z możliwych cen dostępnych na polskim rynku.

  4. Jeżeli Klient w godzinę po dokonaniu zakupu oferty turystycznej na portalu radtur.pl znajdzie na polskim rynku dokładnie taką samą ofertę w niższej cenie otrzyma on od radtur.pl zwrot 150% różnicy ceny pomiędzy ceną za którą zakupił wycieczkę za pośrednictwem portalu radtur.pl, a niższą ceną innego biura podróży.

  5. Za datę zakupu oferty turystycznej uważa się dzień, w którym Klient dokonał wpłaty należności za ową ofertę na konto bankowe radtur.pl.

  6. Pojęcie ta sama oferta turystyczna oznacza, że wszystkie świadczenia w jej obrębie są identyczne. W szczególności: organizatorem imprezy turystycznej jest ten sam Touroperator, oferowana jest ten sam okres pobytu, ten sam hotel, ten sam standard pokoju, ten sam rodzaj wyżywienia, ten sam rodzaj ubezpieczenia, ten sam skład uczestników, ten sam rodzaj i warunki transportu (miasto i godzina wylotu), te same warunki płatności i kod promocji, itd.

  7. Przy konieczności porównania cen w walucie innej niż PLN, stosuje się średni kurs NBP z dnia zakupu danej oferty.

  8. Radtur.pl dokona zwrotu kwoty stanowiącej 150% różnicy w cenie, pomiędzy ceną którą Klient wpłacił na konto Radtur.pl, a niższą ceną innego biura podróży, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w ciągu 14 dni od dnia przedstawienia dowodu wskazującego na zaistnienie różnicy w cenie.

  9. Dowodem istnienia niższej ceny w innym biurze podróży jest zaświadczenie wystawione przez to biuro tego samego dnia w którym Klient zakupił wycieczkę na portalu radtur.pl, zawierające jego dokładne dane adresowe, datę wystawienia, pieczątkę, imię i nazwisko oraz stanowisko osoby sporządzającej kalkulację i zaświadczenie. Należy również przedstawić dane oferty turystycznej potwierdzające zgodność świadczeń i warunków opisanych w pkt. 7, potwierdzenie, że oferta jest możliwa do zakupienia w danym dniu (są wolne miejsca), oraz potwierdzenie, że w danym dniu impreza jest tańsza niż oferta proponowana przez radtur.pl ze wskazaniem na konkretnego kodu owej oferty oraz opis promocji.

  10. Zaświadczenie, o którym mowa w punkcie 9 powinno zostać przesłane w dniu zakupu oferty do siedziby radtur.pl na adres mailowy: krosno@radtur24.pl lub faksem 13-43-206-00.

  11. Roszczenia zgłoszone w sposób niezgodny z zasadami, niepełne lub nieczytelne nie zostaną uwzględnione. Radtur.pl nie uwzględni również wniosków o zwrot różnicy w cenie, przysłanych z opóźnieniem, utraconych z przyczyn technicznych lub innych związanych z systemem poczty elektronicznej lub brakiem połączenia z Internetem.

  12. Udzielenie Gwarancji Najniższej Ceny jest bezpłatne.

  13. Radtur.pl zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie.



Nie masz czasu na szukanie ofert?

Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

INFOLINIA 801 003 175

z tel.kom +48 13 49 250 55

koszt wg stawek operatorów

zwiń/rozwiń

Więcej sposobów kontaktu

Oddział Galeria Krosno :

13 49 250 55

795 723 887

koszt wg stawek operatorów

EMAIL : galeria@radtur.pl

Oddział Naftowa :

13 43 206 00

794 723 887

koszt wg stawek operatorów

EMAIL : biuro@radtur.pl

Oddział Jasło :

13 448 19 55

606 177 336

koszt wg stawek operatorów

EMAIL : jaslo@radtur.pl

wirtualny konsultant

Twój prywatny consierge

Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


Zapisz się do naszego newslettera

Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach