wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

  1. Jak dokonać zakupu wczasów na stronie Radtur.pl?

    Pierwszym etapem przy zakupie wczasów przez stronę Radtur.pl jest znalezienie odpowiadającej nam wycieczki. Do tego celu posłuży nam wyszukiwarka w której wybieramy interesujący nas kraj, rodzaj dojazdu, termin oraz cenę którą chcemy zapłacić za nasze wczasy. Możemy też wybrać bardziej szczegółowe kryteria jak np. standard hotelu, rodzaj wyżywienia, typ wyjazdu, i inne. Po naciśnięciu przycisku SZUKAJ listę ofert spełniających nasze kryteria. Możemy teraz do woli porównywać oferty i analizować wszystkie za i przeciw. Po wyborze z listy interesującego nas hotelu pojawią się jego opis, położenie na mapie, oraz opinie o danym hotelu. Gdy zdecydujemy się na konkretną ofertę, należy podać swoje dokładne dane oraz nacisnąć przycisk REZERWUJ. Zamówienie trafia do naszych Konsultantów którzy potwierdzają dostępność miejsc, ceny i przeprowadzają kolejne kroki w celu finalizacji rezerwacji.
    Inna opcja – dużo szybsza i wygodniejsza dla Państwa – polega na pominięciu całego procesu szukania i porównywania ofert. Zrobią to za Państwa nasi Konsultanci. Wystarczy w formularzu kontaktowym wypisać wszystkie kryteria które ma spełniać interesujący Państwa wyjazd oraz podać swoje dane do kontaktu (najlepiej e-mail oraz numer telefonu). Gdy oferty najlepiej spełniające Państwa wytyczne będą gotowe, nasi Konsultanci skontaktują się z Państwem.

  2. Co oznacza Gwarancja Najniższej Ceny?

    Dla Państwa ni mniej ni więcej a tyle, że konkretnej oferty danego organizatora nie kupicie taniej w żadnym innym biurze podróży w Polsce! Gdyby tak się stało, zwracamy Pańśtwu 150% różnicy w cenie! Gwarancja Najniższej Ceny dotyczy zarówno biur stacjonarnych jak i portali. Szczegóły w regulaminie programu.

  3. Jak wygląda przekazanie dokumentów zaświadczających zakup wczasów?

    Zaświadczenie potwierdzające zakupienie wczasów (Umowa-Zgłoszenie) za pośrednictwem naszej strony www jest do Państwa przesyłane w najbardziej dogodny sposób - w formie elektronicznej. Możliwa jest także wysyłka dokumentów listem poleconym lub odbiór osobisty w naszych oddziałach – patrz zakładka „Konktakt”.

  4. Jakie są możliwe formy płatności ?

    Dla Państwa wygody proponujemy wszystkie formy płatności: karty kredytowe (Visa i Master Card) oraz przelewy internetowe (e-przelewy) z praktycznie wszystkich banków. Wszystkie e-płatności realizowane są z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Płatność tradycyjnym przelewem jest możliwa w większości przypadków, jednak opcja taka możliwa jest tylko wówczas, kiedy do daty wyjazdu pozostaje więcej niż 14 dni. Istnieje też możliwość zapłacenia gotówką w jednym z naszych oddziałów.

  5. Czy można dokonać zapłaty inną walutą niż PLN?

    Tak. Zapłaty można dokonać w dowolnej walucie i z dowolnego miejsca na świecie. W przypadku, gdy płacicie Państwo walutą inną niż PLN, pobrana kwota może nieznacznie różnić się od cen w PLN, co jest wynikiem przeliczeń i różnic kursowych między bankami. Jeżeli napotkają Państwo problemy z zapłatą w obcej walucie prosimy skontaktować się z naszym biurem.

  6. Czy mogę zarezerwować wczasy a zapłacić za nie parę dni później?

    W nielicznych przypadkach tak. Jeśli do wyjazdu pozostaje ponad 30 dni czasu istnieje możliwość dokonania telefonicznej rezerwacji wstępnej. Konsultanci powiadomią Państwa wówczas o dalszych krokach. Standardowo w momencie podpisywania umowy wpłacamy zaliczkę równą 30% ceny imprezy, zaś pozostałą część dopłacamy na miesiąc przed rozpoczęciem imprezy.

  7. Czy można wybrać wczasy na stronie Radtur.pl a zakupu dokonać bezpośrednio w oddziałach?

    Oczywiście, istnieje taka możliwość. Zapraszamy do naszych oddziałów.

  8. Czy za zakup on-line pobierana jest dodatkowa opłata?

    Nie. Przy rezerwacji przez Internet cena jest dokładnie taka sama jak w przypadku zakupu bezpośrednio w biurze.

  9. Co zawierają ceny wycieczek podanych na stronie?

    To zależy od konkretnej oferty. Ceny wczasów przeważnie zawierają transport w obie strony (chyba, że zostanie wybrana opcja dojazdu własnego), zakwaterowanie, wyżywienie (śniadanie, HB, All Inclusive) oraz ubezpieczenie na czas wyjazdu. W razie wątpliwości w kwestii świadczeń zawartych w cenie prosimy o kontakt z naszymi Konsultantami.

  10. Czy w czasie trwania wczasów biuro udziela pomocy?

    W trakcie pobytu na wczasach jesteście Państwo ubezpieczeni a opiekę nad Państwem sprawuje rezydent touroperatora z którym podróżujecie, jednak w razie problemów prosimy o kontakt z naszymi oddziałami, w miarę naszych możliwości postaramy się Państwu pomóc.

  11. W jakich godzinach można kontaktować się z biurem?

    W godzinach otwarcia oddziałów – patrz zakładka „Kontakt”.

  12. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku nie skorzystania z zakupionych wczasów?

    Tak, pod warunkiem, że wraz z kupnem wycieczki zakupiono ubezpieczenie od kosztów rezygnacji. Wtedy istnieje możliwość zwrotu części pieniędzy (w zależności od czasu który pozostał do daty wyjazdu). Sytuację taką każdorazowo należy wcześniej zgłosić. W kwestii detali sugerujemy szczegółową lekturę warunków ubezpieczenia.

  13. Jak ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ile ono kosztuje?

    Przy zakupie wczasów sugerujemy dokupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji. Jego cena jest zależna od wysokości sumy zapłaconej za wczasy. Wynosi ona między 2,4-3% ceny wykupionej wycieczki.

  14. Co zrobić gdy potwierdzenie zakupu ulegnie zniszczeniu?

    W przypadku gdy potwierdzenie dokonania zakupu zostanie zniszczone lub zagubione można je bezproblemowo ponownie wydrukować. Jeśli skasowany zostanie cały mail zawierający potwierdzenie rezerwacji, prosimy o skontaktowanie się z biurem Radtur bezpośrednio, mailowo lub telefonicznie.

    Nasza firma nie udziela informacji dotyczących przewozu alkoholu i papierosów za granicę. Prosimy o zapoznanie się z przepisami celnymi państwa docelowego oraz państw tranzytowych.

  15. Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą lecąc do Włoch?

    Nasza firma nie udziela informacji dotyczących przewozu alkoholu i papierosów za granicę. Prosimy o zapoznanie się z przepisami celnymi państwa docelowego oraz państw tranzytowych.

  16. Czy w cenie wczasów jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

    Tak. Cena zakupu wczasów zawsze zawiera ubezpieczenie na czas wyjazdu. Różna jest jednak wysokość ubezpieczenia, jeśli okaże się ona dla Państwa zbyt niska proponujemy skonsultować się z naszymi Konsultantami, którzy pomogą Państwu w wyborze dodatkowego ubezpieczenia. Przypominamy także, że osoby leczące się na choroby przewlekłe wymagają specjalnego ubezpieczenia.

  17. Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

    Określają to każdorazowo Warunki Touroperatora. Najczęściej każdy Pasażer może przewieźć bagaż główny (o standardowych wymiarach i wadze do 25 kg) oraz podręczny (do 5 kg). Należy to jednak każdorazowo sprawdzić w momencie podpisywania umowy.

  18. Czy możliwe jest zabranie na wczasy pieska?

    Niestety przeważnie nie ma takiej możliwości. Wyjątkiem są niektóre wczasy z dojazdem własnym. W takich sprawach każdorazowo prosimy o kontakt przed podpisaniem umowy.

  19. Ile godzin przed wylotem muszę stawić się na lotnisku?

    Określają to szczegółowo Warunki Przewozu określonych linii lotniczych. Standardowo są to 2 lub 3 godziny przed odlotem.

  20. Czy osoba płacąca za wczasy musi być ich uczestnikiem?

    Nie. Zapłaty może dokonać osoba całkowicie nie związana w wyjazdem.

  21. Nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie wycieczki. Co robić?

    Każdorazowo, kiedy występują jakiekolwiek problemy czy pytania prosimy o kontakt z Konsultantami biura Radtur. Z pewnością pomożemy w wyborze odpowiedniej oferty. Proszę pamiętać, że nie wszystkie oferty dostępne w naszym biurze są widoczne na portalu Radtur.pl !

  22. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione wczasy?

    Tak. Prosimy tylko o zgłoszenie chęci otrzymania faktury obsługującemu Państwa Konsultantowi.

  23. Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia?

    Oczywiście. Jeśli będą Państwo zainteresowani dodatkowym ubezpieczeniem prosimy o zgłoszenie takiego faktu obsługującemu Państwa Konsultantowi.

  24. Jeśli jadę do kraju w którym obowiązują wizy to czy są one wliczone w cenę wycieczki?

    To zależy od konkretnej oferty. Są takie, w których wiza jest już wliczona, są takie, w których musimy za wizę zapłacić dodatkowo.

  25. Czy mogę latać samolotem w ciąży?

    Generalnie tak, jednak do którego tygodnia ciąży latanie jest możliwe szczegółowo określają Warunki Przewozu określonych linii lotniczych. Zdecydowanie też rekomendujemy zasięgnąć opinii swojego lekarza, gdyż w niektórych przypadkach latanie nie jest wskazane.

  26. Do kogo zgłosić się z pytaniami po zarezerwowaniu wczasów?

    Wszelkie pytania prosimy kierować do naszych Konsultantów (mailowo, telefonicznie lub osobiście w oddziałach).

  27. Skąd będę wiedział że moja rezerwacja została potwierdzona?

    Po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto lub przesłaniu potwierdzenia zapłaty zostanie wysłany do Państwa mail potwierdzający rezerwacje, oraz Umowa-Zgłoszenie na której będzie to zaznaczone.

  28. Co zrobić jak moje dane rezerwacji okażą się błędne?

    W takich wypadkach prosimy o niezwłoczny kontakt z naszymi Konsultantami zaraz po stwierdzeniu błędu. Niektóre zmiany wiążą się z dodatkowymi opłatami, dlatego bardzo prosimy o dokładne sprawdzanie podawanych danych.

  29. Inne problemy.

    Jeśli masz jakieś inne pytania skontaktuj się z Konsultantami biura Radtur. Postaramy się rozwiązać każdy problem. Możesz do tego użyć również formularza kontaktowego.



Nie masz czasu na szukanie ofert?

Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

INFOLINIA 801 003 175

z tel.kom +48 13 49 250 55

koszt wg stawek operatorów

zwiń/rozwiń

Więcej sposobów kontaktu

Oddział Galeria Krosno :

13 49 250 55

795 723 887

koszt wg stawek operatorów

EMAIL : galeria@radtur.pl

Oddział Naftowa :

13 43 206 00

794 723 887

koszt wg stawek operatorów

EMAIL : biuro@radtur.pl

Oddział Jasło :

13 448 19 55

606 177 336

koszt wg stawek operatorów

EMAIL : jaslo@radtur.pl

wirtualny konsultant

Twój prywatny consierge

Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


Zapisz się do naszego newslettera

Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach