Bilety autokarowe

Bilety wszystkich przwoźników !

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Bezpieczny zakup biletów autokarowych on-line!

W marcu 2011 minęło 20 lat odkąd z powodzeniem zajmujemy się przewozami autokarowymi i sprzedażą biletów autokarowych do krajów europejskich. Otrzymaliśmy dziesiątki wyróżnień i nagród, w tym kilkukrotnie dla najlepszego Agenta w Polsce. Warto zaufać profesjonalistom…

Bilety

Za naszym pośrednictwem możecie Państwo dokonać zakupu biletu autokarowego on-line do każdego kraju w Europie. Gwarantujemy, że w naszej ofercie znajdziecie oferty wszystkich licencjonowanych i renomowanych przewoźników. Bilety autokarowe możecie Państwo rezerwować bez wychodzenia z domu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - wszystkie z GWARANCJĄ NAJNIŻSZEJ CENY w całym Internecie! Tylko w naszej ofercie aktualne zniżki dla uczniów, studentów, emerytów i rencistów i stałych Klientów, ceny dnia i wszystkie promocyjne bilety autokarowe dostępne ON-LINE! Od teraz w naszej ofercie przewozy autokarowe do ponad 3000 miast w całej Europie!

Jak rezerwować

Dla Państwa wygody dajemy możliwość skorzystania z nowoczesnego systemu rezerwacji biletów autokarowych on-line. Umożliwia on znalezienie najbardziej optymalnego połączenia i zakup biletu autokarowego w najlepszej cenie. W każdej chwili możecie też skontaktować się z naszym konsultantem, który sprawdzi dostępność miejsc i pomoże w przejściu procedury rezerwacyjnej.

Oferta dla firm

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy zarówno z naszego kraju jak i z innych państw, które dokonują zakupu biletów autokarowych dla swoich pracowników. Przy wyjazdach grupowych proponujemy indywidualną obsługę naszego konsultanta, uproszczoną formę rezerwacji, a przy stałej współpracy możliwość negocjacji cen u przewoźników i uzyskania atrakcyjnych rabatów.

Jak dokonać zakupu biletu autokarowego ?

Rezerwacja biletów autokarowych na stronie Radtur.pl jest bardzo prosta. Na stronie główniej portalu Radtur.pl należy wejść w zakładkę „Bilety autokarowe” znajdującą się w górnej części strony na szarym tle. Kolejnym etapem jest wybór w wyszukiwarce po lewej stronie kraju wyjazdowego i kraju docelowego. Kiedy kraje zostaną ustawione należy nacisnąć przycisk SZUKAJ. Wyświetli się nowe okno, w którym w pierwszym etapie należy zatwierdzić wybór krajów między którymi szukane jest połączenie. Na następnych stronach dokonywany jest wybór rodzaju biletu (1-stronny, 2-stronny, 2-stronny OPEN) miasto wyjazdu, miasto docelowe, datę wyjazdu (i powrotu dla biletu 2-stronnego), walutę płatności oraz ilość osób. Kolejny etap to wybór spośród wielu przewoźników żądanego połączenia konkretną linią. Dalej następuje przejście do drugiego kroku rezerwacji polegającego na wyborze odpowiedniego biletu (pełnopłatny, młodzież/student, emeryt/rencista lub stały klient) oraz wprowadzeniu danych pasażera (ważne jest poprawne wprowadzenie wszystkich danych, w tym adresu e-mail). Następnie należy dokonać wyboru formy płatności. Dla Państwa wygody przewidujemy płatność kartą, e-przelewem bądź przelewem tradycyjnym. Ostatnim krokiem dokonania rezerwacji jest potwierdzenie rezerwacji oraz zakup biletu. Przypominamy o konieczności wydrukowania zakupionego biletu oraz zabrania go ze sobą na odjazd autokaru. Niezależnie od etapu rezerwacji w każdej chwili można cofnąć się do odpowiedniego okna i skorygować dane. W razie kłopotów proponujemy skorzystać z FAQ bądź skontaktować się z naszymi konsultantami.

Jak wygląda przekazanie biletu?

Bilety autokarowe zakupione za pośrednictwem naszego biura wystawiane są w formie elektronicznej. W niektórych przypadkach możemy wysłać bilet pocztą lub mailem - w formacie PDF lub JPG do wydrukowania - szczególnie przy płatności przelewem tradycyjnym z dużym wyprzedzeniem przed datą wyjazdu. Po dokonaniu płatności na podany adres e-mail zostaną wysłane dwa numery: numer transakcji i numer PIN. Na Głównej stronie Radtur.pl należy wejść w „Bilety autokarowe” (górna zakładka) po czym kliknąć przycisk SZUKAJ w wyszukiwarce po lewej stronie na dowolnie ustawionych krajach. Wyświetli się nowe okno, gdzie należy wejść w link „Twój bilet” znajdujący się w górnej części strony, a następnie zalogować się przy użyciu otrzymanych na adres e-mail numerów. Po zalogowaniu się należy wydrukować bilet.

Jakie są możliwe formy płatności ?

Dla Państwa wygody proponujemy właściwie wszystkie formy płatności: karty kredytowe (Visa i Master Card) oraz przelewy internetowe (e-przelewy) z praktycznie wszystkich banków. Wszystkie e-płatności przeprowadzane są z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Płatność tradycyjnym przelewem jest możliwa w większości przypadków, jednak opcja taka możliwa jest tylko wówczas, kiedy do daty wyjazdu pozostaje więcej niż 14 dni (w przypadku firmy Sindbad 7 dni).

Czy można zapłacić za bilet inną walutą niż PLN?

Tak. Zapłaty można dokonać w dowolnej walucie i z dowolnego miejsca na świecie. W przypadku, gdy płacicie Państwo walutą inną niż PLN, pobrana kwota może nieznacznie różnić się od cen biletów, co jest wynikiem przeliczeń i różnic kursowych między bankami. Jeżeli napotkają Państwo problemy z zapłatą w obcej walucie prosimy skontaktować się z naszymi konsultantami.

Czy mogę zarezerwować bilet a zapłacić za niego parę dni później?

W pewnych przypadkach tak. Jeśli do wyjazdu pozostaje ponad 14 dni czasu (wyłączając terminy świąteczne) istnieje możliwość dokonania telefonicznej rezerwacji wstępnej. Konsultanci powiadomią Państwa wówczas o dalszych krokach. W przypadku biletów kupowanych on-line rezerwacja biletu jest równoznaczna z jego zakupem.

Czy nie taniej jest kupić bilet bezpośrednio u Przewoźnika?

W żadnym wypadku. Działamy na rzecz przewoźników jako ich przedstawiciel, dlatego w odróżnieniu od niektórych biur nie doliczamy żadnych dodatkowych opłat. Daje to Państwu gwarancję, że w żadnym biurze (zarówno stacjonarnym jak i internetowym) nie kupicie Państwo konkretnego biletu taniej niż u nas!

Czy mogę kupić bilet lub odebrać go u kierowcy?

Nie. Niestety nie istnieje możliwość zakupu biletu ani odbioru wcześniej zarezerwowanego biletu u kierowcy.

Czy mogę podróżować nie posiadając zakupionego biletu przy sobie?

Zgodnie z Regulaminem Przewozów każdy Pasażer wsiadający do autokaru musi posiadać przy sobie ważny bilet. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość odstępstwa od tej reguły, jednak wcześniej niezbędne jest uzyskanie zgody Przewoźnika. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z konsultantami Radtur.pl.

Co zrobić w sytuacji gdy chcę kupić bilet osobie przebywającej za granicą i nie mogę go jej dostarczyć?

Na wybranych trasach istnieje możliwość, aby zakupiony w naszym systemie bilet kierowca lub pilot wręczył Pasażerowi w momencie wsiadania do autokaru. Bilet zostanie wtedy przekazany na podstawie dowodu tożsamości. W tym przypadku przed zakupem biletu konieczne skontaktuj się z konsultantami Radtur.pl.

Co to jest bilet OPEN ?

Bilet OPEN jest to bilet dwustronny z nieznaną datą powrotu. Przeważnie bilet OPEN jest ważny przez 6 miesięcy od daty wyjazdu tzn. w ciągu 6 miesięcy od daty wyjazdu można wrócić na podstawie tego biletu, po upływie 6 miesięcy bilet jest nieaktualny. Zdarzają się również bilety OPEN z datą powrotu ważną przez 3 lub 12 miesięcy. Zdarzają się też bilety OPEN, gdzie nie jest możliwy zwrot niewykorzystanego powrotu. O szczegóły prosimy pytać konsultantów Radtur.pl

Czy data wyjazdu może być OPEN?

Nie. Niestety tylko data powrotu może być OPEN.

Jak ustalić datę powrotu w bilecie OPEN ?

Aby ustalić datę powrotu w bilecie OPEN należy zamówić miejsce w autokarze na wybrany termin powrotu. Można to zrobić w biurach współpracujących z danym Przewoźnikiem na terenie kraju pobytu oraz poprzez stronę Radtur.pl. Aby datować bilet przez naszą stronę należy kliknąć na zakładkę „Bilety autokarowe” znajdującą się w górnej części strony, następnie wybrać kraj wyjazdowy i docelowy oraz nacisnąć przycisk szukaj. W nowo wyświetlonym oknie należy wejść w link „Zmień bilet” i zalogować się do swojego biletu. Następnie klikając na link "Zmień/zwróć" wybrać rodzaj operacji. Po wyborze daty powrotu należy ponownie wydrukować bilet. Niektórzy Przewoźnicy zgadzają się na ustalanie daty powrotu poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny z Przewoźnikiem lub z konsultantami Radtur.pl. Trzeba pamiętać o tym, iż większość Przewoźników pobiera dodatkową opłatę za datowanie biletu OPEN (od 3 do 10 EURO). Opłatę tą należy uiścić w biurach gdzie ustalamy datę powrotu lub w momencie wsiadania do autokaru w drodze powrotnej pilotowi autokaru. Prosimy również pamiętać o odpowiednio szybkim rezerwowanie powrotów w tzw. „gorących okresach” jak np. święta, kiedy panuje wzmożony ruch.

Jaką cenę biletu wybrać?

Zniżki i rabaty są indywidualne dla każdego z Przewoźników. Najczęściej są to zniżki dla dzieci do 4 roku życia (80% zniżki), dzieci do 12 roku życia (50% zniżki) młodzież do 26 roku życia (10%) oraz seniorzy po 60 roku życia (10%), gdzie decyduje wiek w chwili rozpoczęcia podróży. Na 10% zniżki często mogą liczyć również posiadacze kart Euro 26, Planeta Młodych, ISIC. Zniżki przysługują także: inwalidom I grupy i ich opiekunom(50%), grupom powyżej 10 osób podróżującym razem w tym samym czasie (10%), rencistom(10%) oraz stałym Klientom posiadającym Kartę Stałego Klienta (15%). W przypadku, gdy zniżka zostanie niewłaściwie wybrana lub w ogóle nie zostanie uwzględniona, nie istnieje możliwości zwrotu nadpłaty po przyjeździe lub w autokarze. W sytuacji gdy zostanie przyznana większa zniżka niż przysługuje Pasażerowi lub jeśli Pasażer nie będzie posiadał odpowiednich dokumentów upoważniającego do zniżki kierowca lub pilot może domagać się dopłaty za bilet lub nawet odmówić zabrania Pasażera.

Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku gdy powrót w zakupionym bilecie nie został wykorzystany?

Przeważnie tak. W sytuacji gdy bilet powrotny nie zostanie wykorzystany zostają zwrócone koszta za ten odcinek. Potrącone zostają jednak opłaty manipulacyjne. Wyjątkiem są niektóre bilety OPEN oraz niektóre bilety promocyjne. Możliwość zwrotów i wielkość opłat manipulacyjnych szczegółowo określają Umowne Warunki Przewozu każdego Przewoźnika. W radzie jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z konsultantami Radtur.pl.

Co zrobić gdy bilet autokarowy ulegnie zniszczeniu?

Gdy bilet zostanie zniszczony lub zgubiony można go bezproblemowo ponownie wydrukować. Należy to zrobić w taki sam sposób jak po zakupie biletu, czyli zalogować się na swój bilet podając numeru transakcji oraz PIN. Jeśli numer transakcji oraz PIN jest nieznany należy w panelu logowania wpisać adres e-mail. Na podany adres wyślemy odpowiednie informacje.

Jak rozpoznam autokar, którym mam podróżować?

Każdy autokar za przednią szybą posiada tablice kierunkową. Na tablicy zamieszczony jest kierunek trasy lub symbol trasy. Może zostać zamieszona również informacja o nazwie przewoźnika obsługującego daną linię. Uczulamy Państwa na szczególne sytuacje, kiedy autokar, którym ma odbyć się podróż nie będzie należał do firmy realizującej połączenie. Zawsze sugerujemy udanie się do takiego autokaru z biletem i zapytanie kierowcy lub pilota czy nie jest to Państwa linia. Prosimy o zachowanie szczególnej uwagi przy połączeniach tzw. antenowych, realizowanych czasem mikrobusami.

Czy osoba niepełnoletnia może podróżować samodzielnie?

Niektórzy Przewoźnicy dopuszczają taką możliwość. Wymaga to wypełnienia specjalnego oświadczenia, są to jednak indywidualne ustalenia Przewoźnika. W takich sytuacji proponujemy skontaktować się z naszymi konsultantami.

Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą do Anglii?

Nasza firma nie udziela informacji dotyczących przewozu alkoholu i papierosów za granicę. Prosimy o zapoznanie się z przepisami celnymi państwa docelowego oraz państw tranzytowych.

Czy 3 dni przed odjazdem będą jeszcze wolne miejsca?

Nie wiadomo. Niestety jest to nie do przewidzenia. Wszystko zależy od liczby chętnych na dany kurs.

Czy mogę wysiąść z autokaru w miejscu którego nie ma na rozkładzie jazdy, ale autokar przejeżdża niedaleko miasta mnie interesującego?

Generalnie nie ma takiej możliwości. Każdy Przewoźnik dysponuje licencją na międzynarodowy przewóz osób ze ściśle określonymi miejscami przystankowymi. Każde odstępstwo może spowodować utratę licencji. Czasami zdarza się jednak, że zaistnieje taka możliwość, ale jest to kwestia indywidualnych ustaleń Pasażera z obsługą autokaru. Odstępstwem od tej reguły mogą być wyjazdy grupowe.

Czy w cenie biletu jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

Tak. W cenie biletu zawsze jest ubezpieczenie Pasażera na czas przejazdu, obejmujące pobyt w autokarze. Jeśli chodzi o ubezpieczenie na czas pobytu za granicą to jego wykupienie jest dobrowolne i zależy tylko od Pasażera. Jeśli szukasz ubezpieczenia pobytowego skontaktuj się z konsultantem Radtur.pl. W swojej ofercie posiadamy polisy ubezpieczeniowe wielu firm oferujących dla kupujących bilety w Radtur.pl atrakcyjne warunki polis.

Czy mogę wybrać sobie miejsce w autokarze?

Z reguły nie ma możliwości wyboru konkretnego miejsca. W wyjątkowych sytuacjach kiedy podróżuje rodzina, małe dzieci, osoby starsze istnieje jednak taka możliwość, jednak wtedy przed zakupem biletu konieczny jest kontakt z naszymi konsultantami.

Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

Określają to Umowne Warunki Przewozu Przewoźnika na wybranej trasie. Najczęściej każdy Pasażer może przewieźć bagaż główny (o standardowych wymiarach i wadze do 25 kg) oraz podręczny (do 5 kg). Jeśli wystąpi nadbagaż kierowca może zabierać go tylko w przypadku wolnego miejsca w lukach bagażowych. Należy także dokonać dopłaty od 20 do 40 zł/szt. O szczegóły dotyczące ilości, rozmiaru oraz wagi bagażu na poszczególnych liniach prosimy pytać naszych konsultantów.

Co się stanie gdy nie wezmę ze sobą odpowiednich dokumentów?

Zgodnie z Umownymi Warunkami Przewozu Pasażer, nieposiadający wymaganych dokumentów (paszportu, ważnej wizy, świadectw szczepień wymaganych w niektórych krajach), ponosi ryzyko otrzymania odmowy przekroczenia granicy państwowej. Przewoźnik nie odpowiada za zapewnienie Pasażerowi powrotu do kraju lub kontynuowania podróży.

Czy możliwe jest zabranie do autokaru małego pieska lub innego zwierzaka?

Raczej nie. Zdecydowana większość Przewoźników nie zgadza się na przewóz zwierząt w autokarze. Istnieją jednak pewne wyjątki, należy wtedy jednak przeważnie wykupić dodatkowy bilet. Każdorazowo w takim przypadku konieczny jest kontakt z konsultantami Radtur.pl PRZED ZAKUPEM BILETU!

Które miejsca będą zwiedzane podczas podróży do Rzymu?

Wykupując bilet autokarowy zapewniony zostaje Państwu jedynie przejazd do wybranego miejsca. W celu wykupienia wycieczki (np. do Rzymu) prosimy o kontakt z konsultantami Radtur.pl. W ciągłej sprzedaży posiadamy bardzo wiele ofert wycieczek objazdowych, pobytowych, wypoczynku oraz pobytów łączonych tzw. „zwiedzanie+wypoczynek”.

Ile minut przed odjazdem należy się stawić na miejsce odjazdu?

Określają to szczegółowo Warunki Przewozu poszczególnych Przewoźników. Standardowo jest to około 30 minut. Zdecydowanie zachęcamy stosowanie się do tego przepisu, w szczególności na przystankach poza granicami Polski.

Czy możliwe jest zajęcie dwóch miejsc w autokarze?

Tak. Jednak pod warunkiem wykupienia dodatkowego biletu. W takiej sytuacji Pasażerowi przysługuje dodatkowy limit bagażu. W szczególnym przypadku kiedy autokar nie ma zajętych wszystkich miejsc istnieje taka możliwość bezpłatnie, jednak w takim przypadku każdorazowo decyduje o tym obsługa autokaru.

Czy osoba płacąca za bilet musi być Pasażerem ?

Nie. W trakcie rezerwacji najpierw wprowadzane są dane pasażera, a dopiero pod koniec następuje akceptacja i potwierdzenie, czy płacący za bilet jest pasażerem. Jeśli nie jest, należy wprowadzić dane płacącego za bilet.

Jestem stałym Klientem. Czy wszystkie zniżki z tego tytułu przysługują mi jeśli zdecyduję się kupić bilet za pośrednictwem portalu Radtur.pl

Tak. Wszystkie zniżki z których korzystacie Państwo w biurach stacjonarnych są respektowane również u nas.

Nie mogę znaleźć biletu interesującej mnie relacji. Co robić?

Każdorazowo, kiedy występują jakiekolwiek problemy ze znalezieniem biletu żądanej relacji prosimy o kontakt z konsultantami Radtur.pl.

Czy mogę otrzymać fakturę za bilet autokarowy?

Tak. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn.22.12.1999 w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym, Dz.U.99.109.1245 z późniejszymi zmianami, ostatni odcinek biletu jest fakturą. Warunkiem jest jednak wpisanie w chwili rezerwacji nazwy firmy, adresu i numeru NIP. W przypadkach takich jak np. rozliczenie przejazdów grupowych przed zakupem biletów prosimy o kontakt z konsultantami Radtur.pl.

Planujemy wyjazd w kilkanaście osób. Czy możemy liczyć na jakieś zniżki?

O grupie mówimy wówczas, gdy razem na tej samej trasie i w tym samym dniu podróżuje 10 lub więcej osób. Wtedy też jest możliwość ustalenia preferencyjnych warunków przejazdu. W tym celu każdorazowo, przed zakupem biletów prosimy o kontakt z naszymi konsultantami.

Inne problemy związane z zakupem biletów autokarowych w portalu Radtur.pl.

Jeśli masz jakieś inne pytania skontaktuj się z konsultantami Radtur.pl.




Nie masz czasu na szukanie ofert?

Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

INFOLINIA 801 003 175

z tel.kom +48 13 49 250 55

koszt wg stawek operatorów

wirtualny konsultant

Twój prywatny consierge

Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


Zapisz się do naszego newslettera

Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach