wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















opis wycieczki

Kod oferty 51673-

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Prezentacja i opis oferty
Rezerwacja i potwierdzenie
Zakończenie rezerwacji

Hotel The Village At Cove Rotana

Emiraty Arabskie Ras Al Khaimah

Biuro podróży
Data wyjazdu:
Pobyt:
dni
Dojazd:
Samolot
Pokoje:
()
Wyżywienie:
()

Pogoda

Sprawdź pogodę w regionie

Powietrze: 39°C Morze: 31°C Szczegóły

cena już od:  

Naszym zdaniem

Komfortowy hotel w pobliżu pięknej piaszczystej plaży. Stanowi część hotelu The Cove Rotana Resort. Zjeżdżalnie wodne, niska zabudowa, rozległy, zielony teren, przestronne i nowoczesne pokoje, urozmaicone wyżywienie, udogodnienia dla dzieci. Doskonały wybór na rodzinne, pełne relaksu wakacje.

Położenie

Około 500 m od piaszczystej 600-metrowej plaży (przy hotelu The Cove Rotana Resort, leżaki i parasole bezpłatne), ok. 10 km od Ras Al Khaimah, ok. 15 km od lotniska w Ras Al Khaimah. 

WyposaĚźenie

Lobby z całodobową recepcją, restauracja główna Veranda (kuchnia międzynarodowa), bar w lobby, bar przy basenie, bar przy plaży, bezpłatne Wi-Fi na terenie hotelu i w pokojach, punkt wymiany walut.

Pokoje

Hotel posiada 145 komfortowych i gustownie urządzonych pokoi. Na wyposażeniu: klimatyzacja, łazienka (wanna i prysznic, suszarka do włosów), telewizja satelitarna, Wi-Fi, minibar (płatny), zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf.
Rodzaje pokoi:
Village Classic Room - ok. 38-41 m kw. powierzchni, bez balkonu, z widokiem na ogród lub basen. Dwa łóżka twin beds lub jedno łóżko king size. 
Village Classic Room Balcony - ok. 38-41 m kw. powierzchni, z balkonem, z widokiem na ogród lub basen. Dwa łóżka twin beds lub jedno łóżko king size. 
Village Family Room - ok. 44-46 m kw. powierzchni, z widokiem na ogród lub basen. Jedno łóżko king size. 
Village Family Premium Room - ok. 56-62 m kw. powierzchni, z balkonem lub tarasem, z widokiem na ogród lub basen. Jedno łóżko king size. Posiadają część dzienną z sofą i biurkiem.
W każdym pokoju możliwość zakwaterowania max 2 osób dorosłcyh i 2 dzieci do 14 r.ż. (dzieci śpią na tzw. existing bedding czyli z rodzicami bądź na drugim łóżku bądź na sofie, jeśli będzie w pokoju) lub 3 osób dorosłych. 

WyĚźywienie

All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej Veranda, przekąski w ciągu dnia i w nocy, wybrane przekąski w barze na plaży w wyznaczonych godzinach, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych godzinach. 
Goście hotelu mogą korzystać odpłatnie z restauracji Cinnamon i Basilico w hotelu The Cove Rotana Resort. 
Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do: godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.

Sport i rozrywka

2 baseny, basen z 3 zjeżdżalniami, siłownia. Płatne: zabiegi i masaże w Centrum Spa, sporty wodne na plaży.

Dla dzieci

Brodzik, miniklub, opieka nad dzieckiem (płatna).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - tylko bagaż podręczny.
 

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (20 dirhamów za noc za pokój, płatne na miejscu w recepcji), w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - bagażu rejestrowanego (możliwość wykupienia bagażu 20kg w cenie 550 PLN/sztuka, bagażu 32kg w cenie 750 PLN/sztuka).
Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi. 
Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Errata

Warunki wjazdu do kraju

Aktualizacja z 8.04.2021 r.
Aktualne warunki wjazdowe do EmiratĂłw Arabskich:
* Wszyscy pasażerowie przylatujący do Dubaju z dowolnego punktu wylotu muszą mieć ze sobą zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19 wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.  Zaświadczenie musi dotyczyć testu przeprowadzanego metodą reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR). Zaświadczenia dotyczące innych testów, w tym testu metodą przeciwciał oraz zestawów do wykonania w domu, nie są akceptowane w Dubaju. Aby się odprawić, podróżni muszą mieć ze sobą oficjalne, wydrukowane zaświadczenie w języku angielskim lub arabskim - wiadomości SMS i elektroniczne dokumenty nie są akceptowane. Zaświadczenia w innych językach są akceptowane, jeśli mogą być zatwierdzone w porcie wylotu.
* Wszyscy podróżujący do Dubaju muszą pobrać aplikację COVID19 - DXB Smart App iOS-Android
* Po przylocie do Dubaju pasażerowie zostaną poddani drugiemu, bezpłatnemu testowi PCR na lotnisku w Dubaju. Do czasu otrzymania wyniku testu klienci pozostają w swoim hotelu. W przypadku pozytywnego wyniku testu klienci poddają się izolacji i proszeni są o śledzenie na bieżąco informacji z Dubai Health Authority.
Osoby zwolnione z obowiązku wykonania testów:
- dzieci poniżej 12. roku życia i pasażerowie ze średnim lub zaawansowanym stopniem niepełnosprawności nie muszą poddawać się testowi PCR na obecność COVID-19.
 
Na Lotnisku Chopina w Warszawie istnieje możliwość wykonania ekspresowych testów PCR przed wylotem z Warszawy - więcej informacji pod poniższym linkiem: https://lotnisko-chopina.pl/pl/testy-covid-19.html.
Na lotnisku w Krakowie, pasażerowie mogą skorzystać z expressowych testów PCR - więcej informacji pod poniższym linkiem: https://www.krakowairport.pl/pl/testy-covid-19
 
Kwarantanna po powrocie do Polski:
Wszyscy wracający do kraju samolotem kierowani będą na 10 dniową kwarantannę, którą w przypadku przylatujących ze strefy Non Schengen (czyli Emiratów) uchyli wyłącznie negatywny wynik testu na COVID-19 wykonany w Polsce.Pasażerowie przylatujący z krajów Non-Schengen (czyli z Emiratów)Negatywny wynik testu wykonany przed przekroczeniem granicy (czyli w Emiratach) nie zwalnia z kwarantanny. Oznacza to, że testy wykonane w krajach Non-Schengen (w tym Emiratach) nie będą uznawane. Kwarantannę skrócić może wyłącznie negatywny wynik testu w kierunku koronawirusa wykonany po przylocie do Polski w ciągu 48 godzin i wysłany do systemu teleinformatycznego. 
Na wielu lotniskach są już punkty robienia testów. Zachęcamy do sprawdzenia takiej możliwości na stronie lotniska.Osoby zwolnione z kwarantannyObowiązkowa kwarantanna po przylocie do Polski z krajów strefy Schengen i Non-Schengen nie dotyczy osób, które:-Przyjęły dwie dawki szczepionki przeciwko COVID-19 dopuszczonej przez Unię Europejską i dysponują zaświadczeniem o wykonaniu szczepienia ochronnego-Są ozdrowieńcami, czyli osobami, które w ciągu ostatnich 6 miesięcy były poddane izolacji, izolacji w warunkach domowych lub hospitalizacji z powodu zakażenia koronawirusem.
 
Podróşowanie z Dubaju do Abu Dhabi
Osoby zamierzające wjechać na terytorium Abu Dhabi muszą posiadać zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19 wystawione w ciągu 48 godzin albo testu DPI wystawione w ciągu 24 godzin przed przyjazdem. Dzień przyjazdu do Abu Dhabi jest traktowany jako pierwszy dzień.
Pasażerowie przyjeżdżający
W przypadku podróży do Abu Dhabi zaraz po przylocie do Dubaju konieczne jest posiadanie zaświadczenia o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19 wystawionego w ciągu ostatnich 48 godzin oraz poddanie się testowi PCR na obecność COVID-19 na granicy. Pasażerowie z krajów ze strefy zielonej muszą poddać się kolejnemu testowi PCR na obecność COVID-19 w szóstym dniu, bez obowiązkowej kwarantanny. Pasażerowie przybywający z innych krajów (w tym obecnie z Polski) muszą poddać się testowi PCR na obecność COVID-19 w chwili przyjazdu oraz w ósmym dniu pobytu, a także odbyć 10-dniową kwarantannę. Kwarantannę można odbywać w domu, w hotelu lub w zakwaterowaniu wyznaczonym przez władze ds. zdrowia publicznego.
W przypadku podróşy do Abu Dhabi po pobycie w innych emiratach
Na granicy z Abu Dhabi należy okazać ujemny wynik testu PCR na obecność COVID-19 wystawiony w ciągu 48 godzin albo ujemny wynik badania z krwi DPI, wystawiony w ciągu ostatnich 24 godzin przed wjazdem. Nie można użyć testów DPI do kilkukrotnego wjazdu do Abu Dhabi. Rezydenci i turyści będą musieli poddać się dodatkowym testom na lotnisku AUH (w zależności od długości pobytu i rodzaju testu). Podróżni wjeżdżający z ujemnym wynikiem testu PCR na obecność COVID-19 muszą poddać się kolejnemu badaniu PCR w czwartym dniu oraz dodatkowo w ósmym dniu (w przypadku co najmniej 8-dniowego pobytu). Podróżni wjeżdżający z ujemnym wynikiem testu DPI muszą poddać się badaniu PCR na obecność COVID-19 w trzecim dniu oraz dodatkowo w siódmym dniu (w przypadku co najmniej 7-dniowego pobytu).
 
Dodatkowe ubezpieczenie dla pasaĹźerĂłw linii flydubai oraz Emirates:
* Pasażerowie flydubai objęci są w podróży ubezpieczeniem MULTI-RISK (w tym od skutków infekcji COVID-19) na podstawie zakupionego biletu na przelot flydubai. Wyciąg z postanowień polisy w j. polskim dostępny jest TUTAJ. Więcej informacji: https://www.flydubai.com/en/plan/covid-19/multi-risk-travel-insurance
* Pasażerowie Emirates objęci są w podróży kompleksowym ubezpieczeniem. Więcej informacji: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/multi-risk-travel-insurance/

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,
- jeden bagaĚź rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
LOT Polish Airlines
Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
Bagaż rejestrowany za dopłatą:
- bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 250PLN/sztuka
UWAGA! W przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO121c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.
Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa
//
Enter Air
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,
- jeden bagaĚź rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu
//
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą
- 20 kg w cenie 540 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 710 PLN/sztuka
WIZZ Priority w cenie ok. 240 PLN/osoba w dwie strony
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacji
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazu

Wizy

Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na  jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wspólrzędne GPS

Szerokość: ºN Długość: ºE

    Prognoza pogody dla regionu Ras Al Khaimah | Emiraty Arabskie

    Dzisiaj, 10-07-2021

    Sytuacja meteorologiczna Temperatura powietrza Temperatura wody Wilgotność powietrza Wiatr, kierunek oraz prędkość
    słonecznie / °C 31 °C % | km/h

    Prognoza na kolejne dni

    Dzisiaj, 10-07-2021

    Dzień tygodnia
    Sytuacja
    Temp. dzień / noc

    1. Jak dokonać zakupu wczasów na stronie Radtur.pl?

    2. Co oznacza Gwarancja Najniższej Ceny?

    3. Jak wygląda przekazanie dokumentów zaświadczających zakup wczasów?

    4. Jakie są możliwe formy płatności ?

    5. Czy można dokonać zapłaty inną walutą niż PLN?

    6. Czy mogę zarezerwować wczasy a zapłacić za nie parę dni później?

    7. Czy można wybrać wczasy na stronie Radtur.pl a zakupu dokonać bezpośrednio w oddziałach?

    8. Czy za zakup on-line pobierana jest dodatkowa opłata?

    9. Co zawierają ceny wycieczek podanych na stronie?

    10. Czy w czasie trwania wczasów biuro udziela pomocy?

    11. W jakich godzinach można kontaktować się z biurem?

    12. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku nie skorzystania z zakupionych wczasów?

    13. Jak ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ile ono kosztuje?

    14. Co zrobić gdy potwierdzenie zakupu ulegnie zniszczeniu?

    15. Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą lecąc do Włoch?

    16. Czy w cenie wczasów jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

    17. Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

    18. Czy możliwe jest zabranie na wczasy pieska?

    19. Ile godzin przed wylotem muszę stawić się na lotnisku?

    20. Czy osoba płacąca za wczasy musi być ich uczestnikiem?

    21. Nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie wycieczki. Co robić?

    22. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione wczasy?

    23. Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia?

    24. Jeśli jadę do kraju w którym obowiązują wizy to czy są one wliczone w cenę wycieczki?

    25. Czy mogę latać samolotem w ciąży?

    26. Do kogo zgłosić się z pytaniami po zarezerwowaniu wczasów?

    27. Skąd będę wiedział że moja rezerwacja została potwierdzona?

    28. Co zrobić jak moje dane rezerwacji okażą się błędne?

    29. Inne problemy.

    Hotel The Village At Cove Rotana nie posiada jeszcze żadnej opinii

    poznaj opinie innych

    Poznaj opinię innych!

    Sprawdź oceny tego hotelu!

    dodaj nową opinię

    Byłeś w tym hotelu?

    Podziel się swoimi wrażeniami

    Oferty podobne do ofert hotelu The Village At Cove Rotana

    Wybierz najbardziej interesującą Cię wycieczkę.


      • kalkulator ceny

        Wybierz opcje oferty

      • Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości rezerwacji dla wybranej przez Państwa opcji. Proszę spróbować zmienić takie parametry jak :Lotnisko wylotowe, długość pobytu, wyżywienie, typ pokoju

        całkowita cena:  

        Szacowana cena dla wybranych opcji oferty



      Nie masz czasu na szukanie ofert?

      Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

      INFOLINIA 801 003 175

      z tel.kom +48 13 49 250 55

      koszt wg stawek operatorów

      zwiń/rozwiń

      Więcej sposobów kontaktu

      Oddział Galeria Krosno :

      13 49 250 55

      795 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : galeria@radtur.pl

      Oddział Naftowa :

      13 43 206 00

      794 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : biuro@radtur.pl

      Oddział Jasło :

      13 448 19 55

      606 177 336

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : jaslo@radtur.pl

      wirtualny konsultant

      Twój prywatny consierge

      Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


      Zapisz się do naszego newslettera

      Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach