wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















opis wycieczki

Kod oferty 55026-

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Prezentacja i opis oferty
Rezerwacja i potwierdzenie
Zakończenie rezerwacji

Hotel Outrigger Mauritius Resort & Spa (ex. Movenpick)

Mauritius Wybrzeże Południowe

Biuro podróży
Data wyjazdu:
Pobyt:
dni
Dojazd:
Samolot
Pokoje:
()
Wyżywienie:
()

Pogoda

Sprawdź pogodę w regionie

Powietrze: 27°C Morze: 27°C Szczegóły

cena już od:  

Naszym zdaniem

Piękny hotel znanej i prestiżowej marki, malowniczo położony. Spokój, bujna, tropikalna roślinność, wyjątkowe restauracje, oryginalna stylistyka.

Położenie

Na południowym-zachodzie wyspy, w Bel Ambre, przy piaszczystej, 500-metrowej plaży, w pobliżu plantacji trzciny cukrowej, 45km od lotniska.

Wyposażenie

Lobby, recepcja, Wi-Fi, kantor wymiany walut, sklepiki, pralnia, informacja turystyczna, concierge, przechowalnia bagażu, 3 restauracje: kuchnia międzynarodowa, maurytyjska i owoce morza, bar, bar przekąskowy, kawiarnia, winiarnia, room service, spa, prywatna plaża, zaplecze sportowe i rekreacyjne.

Pokoje

DBL Standard Ocean View - Szykowne, przestrzenne (ok. 63 m kw.), elegancko wykończone, usytuowane w tropikalnym ogrodzie z widokiem na ocean. Na wyposażeniu: ładna i duża łazienka z wanną, kabiną prysznicową, WC, suszarką do włosów, kącik wypoczynkowy, indywidualnie sterowana klimatyzacja, minibar (dodatkowo płatny), żelazko, deska do prasowania, zestaw do parzenia kawy/herbaty, sejf, TV sat, balkon lub taras. 

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje
All Inclusive: śniadania (w formie bufetu i live cooking w restauracji Mercado), lunche (bufet w restauracji na plaży, menu lunchowe w Bar Bleu, lub Cafe Concept w retauracji Mercado), kolacje (bufet o live cooking w restauracji Mercado, przy wczęsniejszej rezerwacji możliwość kolacji w restauracji Edgewater na plaży), napoje i alkohole lokalne serwowane w godzinach 11:00-23:00 we wszytskich barach i restauracjach w resorcie, woda, kawa, herbata. Wybrane rzeczy w mini barze - zgodnie z rozpiską znajdującą się w pokoju.
Dla posiłków w restauracjach a'la carte wymagana rezerwacja.

Sport i rozrywka

basen z tarasem słonecznym, gimnastyka w wodzie, fitness center, korty tenisowe, tenis stołowy, siatkówka, minigolf, boccia, snorkeling, kajaki, rowery wodne, windsurfing, łódź ze szklanym dnem, rowery, gry elektroniczne, bilard, nurkowanie głębinowe, kursy PADI, kitesurfing, wyprawy na połowy ryb, wynajęcie łodzi, Spa, muzyka na żywo, występy artystyczne, pole golfowe.

Dla dzieci

Brodzik, miniklub (3-11 lat), zajęcia sportowe i rekreacyjne, plac zabaw, łóżeczka niemowlęce, wysokie krzesełka.

Dla nowożeńców

Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka  dla nowożeńców - warunek: pobyt minimum 3 nocy, zgłoszenie przed potwierdzeniem rezerwacji, że jest to podróż poślubna, data pobytu w hotelu nie dłuźej niż 6 miesięcy od daty śluby. Należy zabrać ze sobą certyfikat potwierdzający ślub.
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginalu/kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Warunki wjazdowe do kraju

Warunki wjazdu na Mauritius od 1 października 2021 r.:
1. Okazanie świadectwa zaszczepienia w formie papierowej (władze Mauritiusa pracują nad możliwością przyjmowania zaświadczeń zdigitalizowanych); Po drugiej dawce szczepionki musi upłynąć 14 dni, w przypadku jednej dawki Jonson&Jonson - musi upłynąć min. 28 dni. Akceptowane są tylko szczepionki zatwierdzone przez Ministerstwo Zdrowia Mauritiusa*
2. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR wykonanego  do  72 godzin przed podróżą.
3. Wypełnienie 2-częściowego formularza zdrowotnego (przed lub w trakcie podróży na Mauritius), oddanie go na lotnisku odpowiednim służbom:
https://mauritiusnow.com/wp-content/uploads/2021/09/Public-Health-Passenger-Locator-Form.pdf
https://mauritiusnow.com/wp-content/uploads/2021/09/Public-Health-Covid-19-Passenger-Self-Declaration-form-003.pdf
4. Wraz z dokumentami podróży należy okazać ubezpieczenie zdrowotne zawierające informację o pokryciu kosztów w przypadku leczenia Covid-19.
5. Po przylocie wymagane są dwa testy antygenowe: w pierwszym i piątym dniu pobytu - wykonane na własny koszt za pośrednictwem hotelu**.
Dzieci do lat 18., towarzyszące w pełni zaszczepionym rodzicom - nie muszą okazywać dowodów szczepień, ale muszą wykonać test PCR przed przylotem na Mauritius - tak samo jak dorośli.  
W przypadku osób, które chorowały na COVID-19 wymagane jest okazanie stosownego zaświadczenia oraz dowodu przyjęcia pierwszej dawki szczepionki co najmniej 14 dni przed podróżą. 
 
*AstraZeneca (Covishield, Vaxzevria), Covaxin, Johnson & Johnson, Moderna, Pfizer-BioNTech Vaccine, Sinopharm, Sputnik, Sinovac- CoronaVac.
** Osoba, która uzyska pozytywny wynik testu antygenowego podczas pobytu na Mauritiusie, będzie zobowiązana do wykonania testu PCR i przeniesienia się do pokoju izolacji, wskazanego przez hotel. Jeśli wynik testu PCR będzie ujemny - gość wraca do swego pokoju i korzysta z wszelkich udogodnień hotelowych. Jeśli zaś test PCR okaże się pozytywny - wówczas gość zostaje przeniesiony do oddzielnego pomieszczenia na terenie hotelu, gdzie będzie przebywał w izolacji lub (w przypadku silnych objawów) zostanie przewieziony do szpitala. Osoby towarzyszące turyście z pozytywnym wynikiem testu - również będą musiały poddać się izolacji zgodnie z protokołami kwarantanny.
 Osoby niezaszczepione mogą przylecieć na Mauritius pod warunkiem okazania negatywnego testu PCR wykonanego do 72 godz. przed podróżą, wypełnienia formularza i odbycia 14-dniowej kwarantanny w pokoju hotelowym na własny koszt (hotele wyznaczone przez rząd Mauritiusa), wykonania trzech testów PCR: w dniu pierwszym, siódmym i czternastym.  
Turyści przebywający na wyspie są zobowiązani do przestrzegania lokalnych reguł i obostrzeń sanitarnych, np. noszenie masek w przestrzeni publicznej (z wyjątkiem plaży, basenu), dystans społeczny itp.

Warunki wjazdowe do kraju

Karta Lokalizacji Podróżnego
Osoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Jest ona dostępna w formie elektronicznej i zastępuje dotychczas stosowanaą wersję papierową. Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy.
Karta znajduje się na stronie MSZ: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home, szczegóły: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp Okazanie tejże karty jest warunkiem koniecznym przy przekraczaniu granicy w okresie pandemii.
Kwarantanna w Polsce
W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów, od 01.12 2021 obowiązują nowe przepisy dotyczące kwarantanny po przylocie do Polski;
W przypadku przybycia z państw nienależących do strefy Schengen lub niebędących państwem członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) podróżni muszą odbyć obowiązkową 14 dniową kwarantannę, z której zwolnić może negatywny wynik testu na koronawirusa, wykonany nie wcześniej niż 8. dnia po przylocie do Polski.
Poza tym z kwarantanny zwolnienione są osoby:
a) w pełni zaszczepione, czyli takie, które przyjęły drugą dawkę (w przypadku szczepienia dwufazowego) lub jedną dawkę (w przypadku szczepienia jednofazowego) minimum 14 dni wcześniej i mogą to potwierdzić zaświadczeniem. Szczepionka musi być dopuszczona do użytku w Unii Europejskiej
b) ozdrowieńcy, czyli ci, którzy w ostatnich 6 miesiącach byli poddani izolacji domowej lub szpitalnej (i mają zaświadczenie o tym fakcie)
c) dzieci do 12. roku życia, podróżujące z osobami w pełni zaszczepionymi.
Obowiązek odbycia kwarantanny uznaje się za zrealizowany z chwilą wprowadzenia negatywnego wyniku testu do systemu teleinformatycznego przez medyczne laboratorium diagnostyczne.
Szczegóły:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Wspólrzędne GPS

Szerokość: ºN Długość: ºE

    Prognoza pogody dla regionu Wybrzeże Południowe | Mauritius

    Dzisiaj, 23-01-2022

    Sytuacja meteorologiczna Temperatura powietrza Temperatura wody Wilgotność powietrza Wiatr, kierunek oraz prędkość
    słonecznie / °C 27 °C % | km/h

    Prognoza na kolejne dni

    Dzisiaj, 23-01-2022

    Dzień tygodnia
    Sytuacja
    Temp. dzień / noc

    1. Jak dokonać zakupu wczasów na stronie Radtur.pl?

    2. Co oznacza Gwarancja Najniższej Ceny?

    3. Jak wygląda przekazanie dokumentów zaświadczających zakup wczasów?

    4. Jakie są możliwe formy płatności ?

    5. Czy można dokonać zapłaty inną walutą niż PLN?

    6. Czy mogę zarezerwować wczasy a zapłacić za nie parę dni później?

    7. Czy można wybrać wczasy na stronie Radtur.pl a zakupu dokonać bezpośrednio w oddziałach?

    8. Czy za zakup on-line pobierana jest dodatkowa opłata?

    9. Co zawierają ceny wycieczek podanych na stronie?

    10. Czy w czasie trwania wczasów biuro udziela pomocy?

    11. W jakich godzinach można kontaktować się z biurem?

    12. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku nie skorzystania z zakupionych wczasów?

    13. Jak ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ile ono kosztuje?

    14. Co zrobić gdy potwierdzenie zakupu ulegnie zniszczeniu?

    15. Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą lecąc do Włoch?

    16. Czy w cenie wczasów jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

    17. Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

    18. Czy możliwe jest zabranie na wczasy pieska?

    19. Ile godzin przed wylotem muszę stawić się na lotnisku?

    20. Czy osoba płacąca za wczasy musi być ich uczestnikiem?

    21. Nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie wycieczki. Co robić?

    22. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione wczasy?

    23. Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia?

    24. Jeśli jadę do kraju w którym obowiązują wizy to czy są one wliczone w cenę wycieczki?

    25. Czy mogę latać samolotem w ciąży?

    26. Do kogo zgłosić się z pytaniami po zarezerwowaniu wczasów?

    27. Skąd będę wiedział że moja rezerwacja została potwierdzona?

    28. Co zrobić jak moje dane rezerwacji okażą się błędne?

    29. Inne problemy.

    Hotel Outrigger Mauritius Resort & Spa (ex. Movenpick) nie posiada jeszcze żadnej opinii

    poznaj opinie innych

    Poznaj opinię innych!

    Sprawdź oceny tego hotelu!

    dodaj nową opinię

    Byłeś w tym hotelu?

    Podziel się swoimi wrażeniami

    Oferty podobne do ofert hotelu Outrigger Mauritius Resort & Spa (ex. Movenpick)

    Wybierz najbardziej interesującą Cię wycieczkę.


      • kalkulator ceny

        Wybierz opcje oferty

      • Warszawa
      • 14 dni
        15 dni
      • AL - Wszystko W Cenie
        HB - Śniadanie I Obiadokolacje
      • PokĂłj rodzinny widok na morze (2J6)   na zapytanie
      • Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości rezerwacji dla wybranej przez Państwa opcji. Proszę spróbować zmienić takie parametry jak :Lotnisko wylotowe, długość pobytu, wyżywienie, typ pokoju

        całkowita cena:  

        Szacowana cena dla wybranych opcji oferty



      Nie masz czasu na szukanie ofert?

      Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

      INFOLINIA 801 003 175

      z tel.kom +48 13 49 250 55

      koszt wg stawek operatorów

      zwiń/rozwiń

      Więcej sposobów kontaktu

      Oddział Galeria Krosno :

      13 49 250 55

      795 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : galeria@radtur.pl

      Oddział Naftowa :

      13 43 206 00

      794 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : biuro@radtur.pl

      Oddział Jasło :

      13 448 19 55

      606 177 336

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : jaslo@radtur.pl

      wirtualny konsultant

      Twój prywatny consierge

      Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


      Zapisz się do naszego newslettera

      Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach