wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















opis wycieczki

Kod oferty 54446-

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Prezentacja i opis oferty
Rezerwacja i potwierdzenie
Zakończenie rezerwacji

Hotel Orange Palace

Turcja Side

Biuro podróży
Data wyjazdu:
Pobyt:
dni
Dojazd:
Samolot
Pokoje:
()
Wyżywienie:
()

Pogoda

Sprawdź pogodę w regionie

Powietrze: 14°C Morze: 16°C Szczegóły

Naszym zdaniem

Kameralny hotel otwarty w 2014 r., łączy w sobie nowoczesny styl z elementami orientalnymi. Przytulne wnętrza, urozmaicona kuchnia.

Położenie

350 m od piaszczysto-żwirowej plaży (bezpłatny przejazd busem hotelowym oraz leżaki, parasole i ręczniki plażowe), ok. 6 km od centrum Side, ok. 57 km od lotniska w Antalyi.

Wyposażenie

Przestronne i eleganckie lobby z całodobową recepcją i bezpłatnym Wi-Fi, restauracja główna, klimatyczna restauracja a'la carte (kuchnia turecka, włoska i meksykańska), bar w lobby w tureckim stylu, bar przy basenie, bar przy plaży, bar w dyskotece, sklep z pamiątkami, minimarket, kącik czytelniczy, punkt wymiany walut. Płatne: kawiarenka internetowa, salon fryzjerski, fotograf, pralnia, opieka lekarska.

Pokoje

Hotel posiada 180 przestronnych pokoi. Wszystkie są eleganckie i wyposażone w: balkon, łazienkę (prysznic, suszarka do włosów), klimatyzację, telewizję satelitarną, Wi-Fi, minibar (woda i napoje bezalkoholowe), czajnik, sejf (płatny), telefon (płatny).
Rodzaje pokoi:
Standard - o powierzchni ok. 26 m kw, możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób.
Family - rodzinne, o powierzchni ok. 53 m kw, składają się z 2 sypialni, możliwość zakwaterowania maksymalnie 4 osób.
Economy - propozycja o niższym standardzie oraz w atrakcyjniejszej cenie. Obniżony standard pokoi polegać może na mniejszym metrażu (ok. 20 m kw.) lub braku balkonu. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 2 osób.

Wyżywienie

All Incluisve - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, późne śniadania, przekąski, słodki podwieczorek, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych godzinach, raz na tydzień bezpłatna kolacja w restauracji a'la carte (wymagana rezerwacja), woda w pokoju. Soki świeżo wyciskane oraz napoje w dyskotece płatne.
W sezonie zimowym, w zależności od ilości gości, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny, basen kryty z wydzieloną strefą dla dzieci, 2 zjeżdżalnie, siłownia, pilates, aerobik, rzutki,  siatkówka plażowa, animacje w ciągu dnia i wieczorem, muzyka i pokazy na żywo, raz w tygodniu wieczór turecki, dyskoteka. Płatne: jacuzi, zabiegi pielęgnujące i kosmetyczne w Centrum Spa, sporty wodne.
W okresie zimowym atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, szczególnie funkcjonowanie plaży, basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone, ich działanie jest uzależnione od warunków atmosferycznych oraz wewnętrznej decyzji hotelu.

Dla dzieci

Brodzik, miniklub (dla dzieci w wieku 4-12 lat), zjeżdżalnia, łóżeczka niemowlęce (na życzenie, w zależności od dostępności).
W okresie zimowym atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, szczególnie funkcjonowanie plaży, basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone, ich działanie jest uzależnione od warunków atmosferycznych oraz wewnętrznej decyzji hotelu.

Uwagi

Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni w okresie 180 dni ważności wizy. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu do Turcji.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny przedstawiciel lokalnego kontrahenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Opłat za wizę turecką, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Informacje o przelotach Corendon / Enter Air

UWAGA! Wszystkie oferty z przelotem liniami Corendon Airlines oparte są o dynamiczne pakietowanie. Linie Corendon Airlines działają na zasadzie samolotów rejsowych.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon:
https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji z przelotem liniami Corendon, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
Enter Air
W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Prosimy o wprowadzenie poprawnych danych uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
 

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Warunki wjazdu do kraju

Zasady wjazdu do TURCJI w czasie pandemii
Wymagane jest okazanie negatywnego wyniku testu RT-PCR wykonanego w ciągu ostatnich 72 godzin przed przybyciem do Republiki Turcji lub negatywnego wyniku szybkiego testu antygenowego z ostatnich 48 godzin przed przylotem. Zaświadczenie z wynikiem testu musi być wystawione w j. angielskim przez laboratorium oficjalnie uznawane przez Ministerstwo Zdrowia; lista laboratoriów dostępna na: www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid
Z okazania negatywnego wyniku testu zwolnione są:
* dzieci do lat 12
* osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19
* tzw. ozdrowieńcy
Należy mieć ze sobą oficjalny dokument (akceptowane są Unijne Certyfikaty COVID pobrane z IKP/aplikacji mObywatel), potwierdzający szczepienie co najmniej 14 dni przed wjazdem i/lub przebycie choroby COVID-19 w ciągu ostatnich 6 miesięcy (od pierwszego pozytywnego testu upłynęło co najmniej 28 dni, ale nie więcej niż 6 miesięcy).
Wszystkich podróżnych obowiązuje wymóg wypełnienia formularza Form for Entry to Turkey. Jest on dostępny na stronie Ministerstwa Zdrowia Republiki Turcja: https://register.health.gov.tr/
Formularz należy wypełnić 72 godziny przed wylotem. Podróżny otrzyma potwierdzenie rejestracji wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym i okazać go obsłudze linii lotniczej przed wylotem. Brak formularza lub podanie nieprawdziwych danych może skutkować brakiem zgody na wjazd do Turcji i sankcjami prawnymi. 
Podróżni zobowiązani są do wypełnienia i podpisania formularza lokalizacyjnego, który rozdawany jest w samolocie (należy tam podać podstawowe informacje, np. imię, nazwisko, numer lotu, nr miejsca w samolocie, adres w Turcji, wykaz krajów, w których pasażer przebywał w ciągu 14 ostatnich dni).
Procedury po powrocie z Turcji do Polski - na podst. rozporządzenia z 10 lipca 2021
Z kwarantanny zwolnione są następujące osoby:
* zaszczepione pełnym cyklem szczepienia; od podania ostatniej dawki szczepionki (dopuszczonej w UE) musi upłynąć 14 dni (liczone od dnia następującego po dniu podania ostatniej dawki). Szczepienie musi być poświadczone unijnym cyfrowym zaświadczeniem COVID lub innym dokumentem w języku polskim lub angielskim
* Tzw. ozdrowieńcy, którzy okażą dokument potwierdzający przebycie choroby COVID-19 (nie później niż 6 miesięcy), wystawiony w języku polskim albo angielskim, w tym unijnym cyfrowym zaświadczeniem COVID
* Pozostałe osoby, które okażą negatywny wynik testu na COVID-19, poświadczony unijnym cyfrowym zaświadczeniem COVID lub innym dokumentem w języku polskim lub angielskim. Test musi być wykonany nie wcześniej niż 48 godzin przed przekroczeniem granicy LUB w Polsce maks. do 48 godz. po przekroczeniu granicy (RT-PCR lub antygenowy wykonany przez laboratorium wpisane na listę laboratoriów COVID : https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid (obowiązek odbycia kwarantanny uznaje się za zrealizowany z chwilą wprowadzenia negatywnego wyniku testu do systemu teleinformatycznego przez medyczne laboratorium diagnostyczne)
* Dzieci do 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub posiadają negatywny wynik testu na COVID-19
Osoby niezaszczepione i te, które nie przedstawią negatywnego wyniku testu - podlegają obowiązkowi odbycia 10- dniowej kwarantanny. 
Karta Lokalizacji Podróżnego
Osoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. jest ona dostępna w formie elektronicznej i zastępuje dotychczas stosowanaą wersję papierową. Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy.
Karta znajduje się na stronie MSZ: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
Szczegóły: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
Okazanie tejże karty jest warunkiem koniecznym przy przekraczaniu granicy w okresie pandemii.

Przelot liniami lotniczymi Corendon Airlines

CORENDON AIRLINES
Wszystkie oferty z przelotem liniami Corendon Airlines oparte są o dynamiczne pakietowanie. Linie Corendon Airlines działają na zasadzie samolotów rejsowych.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zawarte bagaże w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Przy rezerwacjach założonych na wyloty liniami Corendon, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Wspólrzędne GPS

Szerokość: ºN Długość: ºE

    Prognoza pogody dla regionu Side | Turcja

    Dzisiaj, 21-01-2022

    Sytuacja meteorologiczna Temperatura powietrza Temperatura wody Wilgotność powietrza Wiatr, kierunek oraz prędkość
    słonecznie / °C 16 °C % | km/h

    Prognoza na kolejne dni

    Dzisiaj, 21-01-2022

    Dzień tygodnia
    Sytuacja
    Temp. dzień / noc

    1. Jak dokonać zakupu wczasów na stronie Radtur.pl?

    2. Co oznacza Gwarancja Najniższej Ceny?

    3. Jak wygląda przekazanie dokumentów zaświadczających zakup wczasów?

    4. Jakie są możliwe formy płatności ?

    5. Czy można dokonać zapłaty inną walutą niż PLN?

    6. Czy mogę zarezerwować wczasy a zapłacić za nie parę dni później?

    7. Czy można wybrać wczasy na stronie Radtur.pl a zakupu dokonać bezpośrednio w oddziałach?

    8. Czy za zakup on-line pobierana jest dodatkowa opłata?

    9. Co zawierają ceny wycieczek podanych na stronie?

    10. Czy w czasie trwania wczasów biuro udziela pomocy?

    11. W jakich godzinach można kontaktować się z biurem?

    12. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku nie skorzystania z zakupionych wczasów?

    13. Jak ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ile ono kosztuje?

    14. Co zrobić gdy potwierdzenie zakupu ulegnie zniszczeniu?

    15. Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą lecąc do Włoch?

    16. Czy w cenie wczasów jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

    17. Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

    18. Czy możliwe jest zabranie na wczasy pieska?

    19. Ile godzin przed wylotem muszę stawić się na lotnisku?

    20. Czy osoba płacąca za wczasy musi być ich uczestnikiem?

    21. Nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie wycieczki. Co robić?

    22. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione wczasy?

    23. Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia?

    24. Jeśli jadę do kraju w którym obowiązują wizy to czy są one wliczone w cenę wycieczki?

    25. Czy mogę latać samolotem w ciąży?

    26. Do kogo zgłosić się z pytaniami po zarezerwowaniu wczasów?

    27. Skąd będę wiedział że moja rezerwacja została potwierdzona?

    28. Co zrobić jak moje dane rezerwacji okażą się błędne?

    29. Inne problemy.

    Hotel Orange Palace nie posiada jeszcze żadnej opinii

    poznaj opinie innych

    Poznaj opinię innych!

    Sprawdź oceny tego hotelu!

    dodaj nową opinię

    Byłeś w tym hotelu?

    Podziel się swoimi wrażeniami

    Oferty podobne do ofert hotelu Orange Palace

    Wybierz najbardziej interesującą Cię wycieczkę.


      • kalkulator ceny

        Wybierz opcje oferty

      • Warszawa
      • 9 dni
        14 dni
      • AL - Wszystko W Cenie
      • PokĂłj ekonomiczny (1NH)   na zapytanie
      • Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości rezerwacji dla wybranej przez Państwa opcji. Proszę spróbować zmienić takie parametry jak :Lotnisko wylotowe, długość pobytu, wyżywienie, typ pokoju

        całkowita cena:  

        Szacowana cena dla wybranych opcji oferty



      Nie masz czasu na szukanie ofert?

      Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

      INFOLINIA 801 003 175

      z tel.kom +48 13 49 250 55

      koszt wg stawek operatorów

      zwiń/rozwiń

      Więcej sposobów kontaktu

      Oddział Galeria Krosno :

      13 49 250 55

      795 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : galeria@radtur.pl

      Oddział Naftowa :

      13 43 206 00

      794 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : biuro@radtur.pl

      Oddział Jasło :

      13 448 19 55

      606 177 336

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : jaslo@radtur.pl

      wirtualny konsultant

      Twój prywatny consierge

      Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


      Zapisz się do naszego newslettera

      Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach