wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















opis wycieczki

Kod oferty 54321-

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Prezentacja i opis oferty
Rezerwacja i potwierdzenie
Zakończenie rezerwacji

Hotel Mercure Hurghada (ex. Sofitel)

Egipt Hurghada

Biuro podróży
Data wyjazdu:
Pobyt:
dni
Dojazd:
Samolot
Pokoje:
()
Wyżywienie:
()

Pogoda

Sprawdź pogodę w regionie

Powietrze: 26°C Morze: 24°C Szczegóły

Naszym zdaniem

Lubiany hotel należący do znanej sieci Mercure Hotels. Wybudowany w 1995 r. Odnowiony w 2010 r. Ceniony za uprzejmą obsługę i czyste pokoje.

Położenie

Przy długiej, piaszczystej plaży z rafą koralową (parasole, leżaki, materace oraz ręczniki dostępne bezpłatnie), ok. 15 km od centrum Hurghady i ok. 10 km od międzynarodowego portu lotniczego w Hurghadzie.

WyposaĚźenie

Całodobowa recepcja, eleganckie lobby, bezpłatne Wi-Fi w lobby, restauracja główna z tarasem, 4 bary, restauracja a la carte (owoce morza), sklepiki z pamiątkami, bankomat, parking. Płatne: kawiarenka internetowa, pralnia, sala konferencyjna, salon piękności.

Pokoje

Hotel posiada 469 wygodnych i przyjemnie urządzonych pokoi. Rodzaje pokoi:
Standard Sea View - z widokiem na morze, ok. 22 m kw., z balkonem lub tarasem. Wyposażenie: łazienka (WC, prysznic, suszarka), indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizja satelitarna, minibar, telefon, sejf. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 2 osób dorosłych i dziecka (sofa 75cm x 170cm).
Standard Garden View - z widokiem na ogród, ok. 22 m kw., z balkonem lub tarasem. Wyposażenie: łazienka (WC, prysznic, suszarka), indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizja satelitarna, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, telefon, sejf. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 2 osób dorosłych i dziecka (sofa 75cm x 170cm).
Family Pool View - rodzinny z widokiem na basen, ok. 48 m kw., z balkonem lub tarasem. Wyposażenie: łazienka (WC, prysznic, suszarka), indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizja satelitarna, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, telefon, sejf. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób dorosłych i 2 dzieci.
Family Garden View - rodzinny z widokiem na ogród, ok. 48 m kw., z balkonem lub tarasem. Wyposażenie: łazienka (WC, prysznic, suszarka), indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizja satelitarna, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, telefon, sejf. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób dorosłych i 2 dzieci.
Superior Garden View - superior z widokiem na ogród, ok. 48 m kw., z balkonem lub tarasem. Wyposażenie: łazienka (WC, prysznic, suszarka), indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizja satelitarna, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, telefon, sejf. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci.
Superior Pool View - superior z widokiem na basen, ok. 48 m kw., z balkonem lub tarasem. Wyposażenie: łazienka (WC, prysznic, suszarka), indywidualnie sterowana klimatyzacja, telewizja satelitarna, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, telefon, sejf. Możliwość zakwaterowania maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci.

WyĚźywienie

All inclusive - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, późne śniadania, przekąski, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych godzinach. Bezpłatna kolacja w restauracji a la carte raz na pobyt (dla gości z all inclusive ultra).
Piwo nie jest serwowane w barze na plaży. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia. 

Sport i rozrywka

2 baseny, centrum fitness,aerobik, mini boisko do piłki nożnej, siatkówka plażowa, tenis stołowy, korty tenisowe, minigolf, animacje. Płatne: centrum SPA, centrum sportów wodnych, bilard, oświetlenie kortów tenisowych, squash,  jazda konna, dyskoteka. W pobliżu hotelu znajduje się pole golfowe.

Dla dzieci

Brodzik, mini klub (4-12 lat), plac zabaw, łóżeczka (na zapytanie), krzesełka i menu dla dzieci w restauracji.

Uwagi

Od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie na lotnisku - oficjalna cena wynosi 25 USD/os. Naszym klientom proponujemy również możliwość otrzymania wizy bez konieczności stania w kolejce ("fast track service") - opłata wizowa wynosi wówczas 28$/os. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Opłat za wizę egipską 25 USD/OS; wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowego ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Aktualizacja COVID-19

PODRÓŻ SAMOLOTOWA Z POLSKI DO EGIPTU
Osoby posiadające zaświadczenie o pełnym cyklu szczepień przeciwko COVID-19 oraz dzieci do lat 6 przylatują do Egiptu bez konieczności wykonywania testu.
Władze Egiptu akceptują tylko pełny cykl szczepień (od drugiej dawki musi upłynąć minimum 14 dni) szczepionkami zatwierdzonymi przez Światową Organizację Zdrowia i Egipski Urząd ds. Leków: Pfizer, AstraZeneca, Moderna, Sinopharma, Sinovac, Sputnik, Johnson & Johnson (w tym ostatnim przypadku musi upłynąć 14 dni od podania pierwszej dawki).
Osoby niezaszczepione muszą mieć ze sobą negatywny wynik testu PCR na obecność COVID-19, wydany nie wcześniej niż 72 h przed przylotem (w jęz. angielskim). Wymagany kod QR.
Istnieje możliwość wykonania testu na lotnisku docelowym w Egipcie (30 USD, dzieci do 6 roku życia - bezpłatnie). Po zrobieniu testu turyści udają się do zarezerwowanego przez nich hotelu (transfer na lotnisku czeka na klientów). Należy liczyć się z izolacją w pokoju (do momentu uzyskania wyniku negatywnego). W przypadku uzyskania wyniku pozytywnego obowiązuje kwarantanna. Wówczas koszty związane z wykonywaniem kolejnych testów, wizytami lekarskimi oraz transportem do placówek medycznych ponosi klient. W przypadku uzyskania pozytywnego wyniku testu wykonanego w Egipcie należy mieć na względzie to, że linie lotnicze mogą nie wpuścić osoby zakażonej na pokład.
TRANZYT PRZEZ NIEMCY
Od 1 sierpnia 2021 r. podróż przez Niemcy jest możliwa tylko z negatywnym wynikiem testu. Dotyczy to zarówno podróży drogą lądową, jak i samolotem. Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h (testy PCR, LAMP, TMA 72h) przed przyjazdem do Niemiec i muszą spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia, tj. czułość 80%, swoistość 97%. Wynik testu musi być w jęz. niemieckim, angielskim, francuskim, hiszpańskim lub włoskim. Polskie testy są uznawane, jeżeli są przetłumaczone. Czas liczy się od godziny pobrania próbki, a nie od otrzymania wyniku.
Testów nie muszą wykonywać dzieci do 12 r. życia, osoby zaszczepione (14 dni od podania ostatniej dawki szczepionki dopuszczonej w UE), ozdrowieńcy (28 dni-6 miesięcy po chorobie), osoby przewożące zawodowo ludzi lub towar.
Jako potwierdzenie bycia osobą zaszczepioną lub ozdrowieńcem może służyć Unijny Certyfikat COVID-19.
Od 1 sierpnia 2021 r. Niemieckie Ministerstwo Zdrowia wyróşnia dwa obszary ryzyka:
1. obszar wysokiego ryzyka (Hochrisikogebiet);
2. obszar występowania mutacji (Virusvariantengebiet).
Listy te są na bieżąco uaktualniane. Obecnie (7 sierpnia) Egipt znajduje się na pierwszej z nich. Przy podróży tranzytowej z Egiptu przez Niemcy należy mieć negatywny wynik testu lub zaświadczenie o pełnym cyklu szczepień lub o przebyciu choroby (28 dni- 6 miesięcy). Testu nie muszą mieć tylko dzieci do 12 r. życia.
Tranzyt powinien odbywać się bezpośrednio, bez zbędnych postojów i noclegów. Dopuszczalne jest zatrzymanie się na stacji benzynowej przy autostradzie.
Przed powrotem do Niemiec wymagane jest dokonanie rejestracji na www.einreiseanmeldung.de.
Koszty wykonania testu w Egipcie przed powrotem do Niemiec:
* Test + transfer to koszt 30 USD (organizowane na miejscu po kontakcie z rezydentem)
* Test na miejscu w hotelu to koszt 55 USD
Należy mieć ze sobą: skopiowaną 1 stronę paszportu + stronę z pieczątką z paszportu z wjazdu do Egiptu, bilet lotniczy/karta pokladowa), voucher hotelowy.
 
DODATKOWE DOKUMENTY PRZED PODRÓŻĄ
Wszyscy podróżni są zobowiązani do wypełnienia Formularza Lokalizacyjnego dla Klientów wylatujących do Egiptu": https://bit.ly/3jHMik9
Podróżując liniami Enter Air (numery rejsów zaczynające się od ENT, np. ENT1111) wszyscy pasażerowie mają obowiązek dodatkowo wydrukować, wypełnić i zabrać ze sobą Deklarację Zdrowia Enter Air oraz Oświadczenie Zdrowotne Enter Air.
https://www.enterair.pl/uploads/COVID_19_DEKLARACJA_ZDROWOTNA_ENTERAIR.pdf
https://www.enterair.pl/uploads/ANNEX%20V%20PART%20A%20Health%20Declaration%20.pdfJest to konieczne by otrzymać kartę pokładową i należy to zrobić przy każdym przelocie (z Polski i do Polski), dlatego każdy powinien posiadać 2 egzemplarze Deklaracji Zdrowia Enter Air oraz Oświadczenie Zdrowotne Entar Air (w j.polskim na wylot, a w j. angielskim na powrót). Wypełnione dokumenty należy przekazać na lotnisku pracownikowi obsługi naziemnej podczas odprawy w check-in.
Przed podróżą liniami Easy Jet (numery rejsów zaczynające się od EJU lub U2, np. U2 1111, loty z Berlina) obowiązkowo prosimy o zapoznanie się z ważnymi informacji, które znajdą Państwo pod tym linkiem:http://www.easyjet.com/en/fly-with-confidence oraz https://www.easyjet.com/en/policy/country-specific-travel-information
 
Karta Lokalizacyjna Podróşnego
Osoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. jest ona dostępna w formie elektronicznej i zastępuje dotychczas stosowanaą wersję papierową. Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy. Karta znajduje się na stronie MSZ: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home Szczegóły: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klpKwarantanna w Polsce po powrocie z Egiptu
W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów, od 24.06. 2021 obowiązują nowe przepisy dotyczące kwarantanny po przylocie do Polski;
W przypadku przybycia z państw nienależących do strefy Schengen lub niebędących państwem członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) podróżni muszą odbyć obowiązkową 10 dniową kwarantannę, z której zwolnić może negatywny wynik testu na koronawirusa, wykonany nie wcześniej niż 7. dnia po przylocie do Polski.
Poza tym z kwarantanny zwolnione są osoby:
a) w pełni zaszczepione, czyli takie, które przyjęły drugą dawkę (w przypadku szczepienia dwufazowego) lub jedną dawkę (w przypadku szczepienia jednofazowego) minimum 14 dni wcześniej i mogą to potwierdzić zaświadczeniem. Szczepionka musi być dopuszczona do użytku w Unii Europejskiej
b) ozdrowieńcy, czyli ci, którzy w ostatnich 6 miesiącach byli poddani izolacji domowej lub szpitalnej (i mają zaświadczenie o tym fakcie)
c) dzieci do 12. roku życia, podróżujące z osobami w pełni zaszczepionymi.
Obowiązek odbycia kwarantanny uznaje się za zrealizowany z chwilą wprowadzenia negatywnego wyniku testu do systemu teleinformatycznego przez medyczne laboratorium diagnostyczne.
WaĚźne informacje na oficjalnych stronach:
Polskie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/egipt
https://www.gov.pl/web/niemcy/informacje-dot-rozprzestrzeniania-sie-koronawirusa-sars-cov-2-w-niemczech
Polska Straş Graniczna: http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
InstytutKocha: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Risikogebiete_neu.html

Przelot EasyJet/ Enter Air

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
///
Enter Air
W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Prosimy o wprowadzenie poprawnych danych uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Egiptu z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W cenie 20 kg rejstrowanego bagażu + 8 kg podręcznego
///
EasyJet - z portu lotniczego Berlin BrandenburgPrzelot liniami typu Low CostW cenie jeden mały bagaż podręczny (maks. 45 x 36 x 20 cm) do 10 kg , który musi zmieścić się pod siedzeniem znajdującym się z przodu - miejsca standardowe.
Klienci, którzy zakupili miejsce Up front lub Extra legroom będą mogli zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm) , który musi mieścić się w schowku nad głową - wycena indywidualna, w ramach dostępności (liczba miejsc ograniczona).
Bagaż główny za dopłatą:
- 15 kg w cenie 430 PLN/sztuka
- 23 kg w cenie 510 PLN/sztuka
- 26 kg w cenie 680 PLN/sztuka
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Sezon zimowy

W zależności od warunków atmosferycznych  część infrastruktury hotelowej może być nieczynna lub godziny funkcjonowania mogą się zmienić. Część basenów może być okresowo podgrzewanych.

Wspólrzędne GPS

Szerokość: ºN Długość: ºE

    Prognoza pogody dla regionu Hurghada | Egipt

    Dzisiaj, 08-11-2021

    Sytuacja meteorologiczna Temperatura powietrza Temperatura wody Wilgotność powietrza Wiatr, kierunek oraz prędkość
    słonecznie / °C 24 °C % | km/h

    Prognoza na kolejne dni

    Dzisiaj, 08-11-2021

    Dzień tygodnia
    Sytuacja
    Temp. dzień / noc

    1. Jak dokonać zakupu wczasów na stronie Radtur.pl?

    2. Co oznacza Gwarancja Najniższej Ceny?

    3. Jak wygląda przekazanie dokumentów zaświadczających zakup wczasów?

    4. Jakie są możliwe formy płatności ?

    5. Czy można dokonać zapłaty inną walutą niż PLN?

    6. Czy mogę zarezerwować wczasy a zapłacić za nie parę dni później?

    7. Czy można wybrać wczasy na stronie Radtur.pl a zakupu dokonać bezpośrednio w oddziałach?

    8. Czy za zakup on-line pobierana jest dodatkowa opłata?

    9. Co zawierają ceny wycieczek podanych na stronie?

    10. Czy w czasie trwania wczasów biuro udziela pomocy?

    11. W jakich godzinach można kontaktować się z biurem?

    12. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku nie skorzystania z zakupionych wczasów?

    13. Jak ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ile ono kosztuje?

    14. Co zrobić gdy potwierdzenie zakupu ulegnie zniszczeniu?

    15. Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą lecąc do Włoch?

    16. Czy w cenie wczasów jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

    17. Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

    18. Czy możliwe jest zabranie na wczasy pieska?

    19. Ile godzin przed wylotem muszę stawić się na lotnisku?

    20. Czy osoba płacąca za wczasy musi być ich uczestnikiem?

    21. Nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie wycieczki. Co robić?

    22. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione wczasy?

    23. Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia?

    24. Jeśli jadę do kraju w którym obowiązują wizy to czy są one wliczone w cenę wycieczki?

    25. Czy mogę latać samolotem w ciąży?

    26. Do kogo zgłosić się z pytaniami po zarezerwowaniu wczasów?

    27. Skąd będę wiedział że moja rezerwacja została potwierdzona?

    28. Co zrobić jak moje dane rezerwacji okażą się błędne?

    29. Inne problemy.

    Hotel Mercure Hurghada (ex. Sofitel) nie posiada jeszcze żadnej opinii

    poznaj opinie innych

    Poznaj opinię innych!

    Sprawdź oceny tego hotelu!

    dodaj nową opinię

    Byłeś w tym hotelu?

    Podziel się swoimi wrażeniami

    Oferty podobne do ofert hotelu Mercure Hurghada (ex. Sofitel)

    Wybierz najbardziej interesującą Cię wycieczkę.


      • kalkulator ceny

        Wybierz opcje oferty

      • Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości rezerwacji dla wybranej przez Państwa opcji. Proszę spróbować zmienić takie parametry jak :Lotnisko wylotowe, długość pobytu, wyżywienie, typ pokoju

        całkowita cena:  

        Szacowana cena dla wybranych opcji oferty



      Nie masz czasu na szukanie ofert?

      Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

      INFOLINIA 801 003 175

      z tel.kom +48 13 49 250 55

      koszt wg stawek operatorów

      zwiń/rozwiń

      Więcej sposobów kontaktu

      Oddział Galeria Krosno :

      13 49 250 55

      795 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : galeria@radtur.pl

      Oddział Naftowa :

      13 43 206 00

      794 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : biuro@radtur.pl

      Oddział Jasło :

      13 448 19 55

      606 177 336

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : jaslo@radtur.pl

      wirtualny konsultant

      Twój prywatny consierge

      Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


      Zapisz się do naszego newslettera

      Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach