wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















opis wycieczki

Kod oferty 54979-

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Prezentacja i opis oferty
Rezerwacja i potwierdzenie
Zakończenie rezerwacji

Hotel Gran Hotel Bali

Hiszpania Costa Blanca

Biuro podróży
Data wyjazdu:
Pobyt:
dni
Dojazd:
Samolot
Pokoje:
()
Wyżywienie:
()

Pogoda

Sprawdź pogodę w regionie

Powietrze: 16°C Morze: 15°C Szczegóły

Kraj

HISZPANIA

Hotel info

elegancki, nowoczesny, wyjątkowy. To nie tylko najsłynniejszy hotel Benidormu, ale również jeden z najwyższych hoteli w Europie. To właśnie stąd rozpościera się imponujący widok na wybrzeże i kurort. Położony w spokojnej dzielnicy La Cala zaledwie kilka kroków od długiej, piaszczystej plaży i niedaleko licznych barów, restauracji i sklepów. Wygodne, przestronne wnętrza i bogata infrastruktura gwarantują komfortowy wypoczynek. Doskonałym miejscem relaksu są tarasy słoneczne z basenami. Hotelowe restauracje serwują smaczne posiłki, a lekkie przekąski i napoje oferują tutejsze bary. Kolorowy, wakacyjny drink to także dobry przepis na miłe rozpoczęcie wieczoru. Szalone rozrywki i zabawę do białego rana gwarantują kameralne uliczki starego miasta, dokąd dojść można nadmorskim bulwarem. Kategoria lokalna 4****

Lokalizacja

Benidorm, dzielnica La Cala na południu kurortu, na wzniesieniu, sklepy, bary, restauracje w okolicy, tętniące życiem centrum kurortu z klubami i dyskotekami ok. 2,5km. Parki rozrywki Terra Mitica i Terra Natura ok. 4km, w sąsiedztwie hotelu przystanek komunikacji lokalnej. Lotnisko w Alicante ok. 50km

Plaża

ok. 250m od hotelu Playa de Poniente, piaszczysta, długa i szeroka, publiczna, bezpłatna. W sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.

Hotel

776 pokoi, 2 skrzydła hotelowe - 52 piętra i 18 pięter, przestronny hol powitalny, recepcja 24h, lobby, windy (w tym 2 panoramiczne), restauracja główna z show cooking, 2 bary, sezonowy bar przy basenie, TV lounge, sezonowy taras widokowy za opłatą, butiki, wymiana walut, zaplecze konferencyjne, płatne miejsca parkingowe.

Pokój

kameralny, wygodny pokój typu standard (STD) - klimatyzacja (sezon letni), ogrzewanie (sezon zimowy), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), płatny minibar/lodówka, płatny sejf, balkon. 2-osobowy, możliwość 1 lub 2 dostawek co jednak ogranicza komfort zakwaterowania. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).

Sport i rozrywka

kompleks dużych basenów zewnętrznych (sezon letni), tarasy słoneczne, leżaki przy basenie bezpłatnie. Płatne - sezonowo zaplecze spa z ofertą zabiegów kosmetycznych i relaksacyjnych, fitness, bilard, sezonowy salon gier i klub nocny. Sezonowo cykliczne programy animacyjne lub wieczory z muzyką. Bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek w pobliskim centrum kurortu. W pobliżu aquaparki i parki rozrywki, najbliższe pole golfowe ok. 5km (sezon letni, płatne, oferta zewnętrzna).

Dzieci

brodzik, sezonowy kącik zabaw

Opcje wyżywienia

- all inclusive soft (ALS)

All inclusive soft

3 posiłki główne - śniadanie, lunch, kolacja / dania kuchni lokalnej i międzynarodowej / cykliczne menu tematyczne / limitowane wino i woda do obiadu i kolacji / leżaki przy basenie bezpłatnie.

Uwagi

hotel objęty telefoniczną obsługą rezydenta z językiem polskim. Spotkanie informacyjne w hotelu na życzenie. Obiekt wymaga odpowiedniego ubiory w sali restauracyjnej, panowie długie spodnie.

Nasza opinia

elegancki hotel z dobrym serwisem dla ceniących wygodę i komfort wypoczynku. Przestronny, wysoki obiekt polecany wszystkim, którzy preferują duże hotele. Bogata infrastruktura i dogodna lokalizacja blisko plaży i niedaleko centrum kurortu.
210322

Przewóz bagażu

limity bagażowe w zależności od linii lotniczej
EasyJet (kod lotu EZY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 45x36x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 56x45x25cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 15kg i max wymiarach 56x45x25cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym.
Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.
WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.
Powyższe informacje nie dotyczą dzieci do lat 2 (tzw infantów). Ceny dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.

Ważne

Informujemy, iż wyniku pandemii COVID-19, mając na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu wypoczynku obowiązywać mogą restrykcyjne procedury i obostrzenia dotyczące świadczonego serwisu. Z uwagi na powyższe wprowadzone mogą zostać inne, niż standardowo dotychczas, zasady korzystania z transportu czy infrastruktury hotelowej np. maksymalna ilość pasażerów lub gości w obiekcie hotelowym, ograniczenia w serwisie sprzątającym, obowiązek zachowania dystansu, określone warunki korzystania z barów, restauracji itp. Wystąpić mogą również ograniczanie w dostępie do wybranej infrastruktury jak np. zaplecza spa, fitness, programów animacyjnych itp., a nawet częściowe lub całkowite zamknięcie obiektu. Konkretne przepisy i zarządzenia regulowane są przez instytucje międzynarodowe, a także przez lokalne władze w miejscu docelowym i Biuro Podróży ATUR sp. z o.o nie ma na nie wpływu. Staramy się na bieżąco śledzić wytyczne i niezwłocznie informować o obowiązujących restrykcjach, mając jednak na uwadze iż przepisy zmieniać mogą się bardzo dynamicznie, obostrzenia obowiązywać mogą bez wcześniejszego powiadomienia.
Informujemy również, iż zmianom ulegać mogą przepisy dotyczące przekraczania granic oraz przepisy sanitarne w poszczególnych krajach. Komunikaty dotyczące warunków podróżowania dostępne są pod adresem http//atur.com/pl/bezpieczna-podroz

CENA ZAWIERA

Cena zawiera: bilet lotniczy | przewóz bagażu podręcznego | transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko | zakwaterowanie | wyżywienie zg z wybraną opcją | składka z tytułu TFG | składka z tytułu TFP | ubezpieczenie KL 15.000 EUR, NNW 2.000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR

CENA NIE ZAWIERA

Cena nie zawiera: opcjonalnie przewóz bagażu dodatkowego | świadczenia dodatkowe

Wspólrzędne GPS

Szerokość: ºN Długość: ºE

    Prognoza pogody dla regionu Costa Blanca | Hiszpania

    Dzisiaj, 21-01-2022

    Sytuacja meteorologiczna Temperatura powietrza Temperatura wody Wilgotność powietrza Wiatr, kierunek oraz prędkość
    słonecznie / °C 15 °C % | km/h

    Prognoza na kolejne dni

    Dzisiaj, 21-01-2022

    Dzień tygodnia
    Sytuacja
    Temp. dzień / noc

    1. Jak dokonać zakupu wczasów na stronie Radtur.pl?

    2. Co oznacza Gwarancja Najniższej Ceny?

    3. Jak wygląda przekazanie dokumentów zaświadczających zakup wczasów?

    4. Jakie są możliwe formy płatności ?

    5. Czy można dokonać zapłaty inną walutą niż PLN?

    6. Czy mogę zarezerwować wczasy a zapłacić za nie parę dni później?

    7. Czy można wybrać wczasy na stronie Radtur.pl a zakupu dokonać bezpośrednio w oddziałach?

    8. Czy za zakup on-line pobierana jest dodatkowa opłata?

    9. Co zawierają ceny wycieczek podanych na stronie?

    10. Czy w czasie trwania wczasów biuro udziela pomocy?

    11. W jakich godzinach można kontaktować się z biurem?

    12. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku nie skorzystania z zakupionych wczasów?

    13. Jak ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ile ono kosztuje?

    14. Co zrobić gdy potwierdzenie zakupu ulegnie zniszczeniu?

    15. Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą lecąc do Włoch?

    16. Czy w cenie wczasów jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

    17. Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

    18. Czy możliwe jest zabranie na wczasy pieska?

    19. Ile godzin przed wylotem muszę stawić się na lotnisku?

    20. Czy osoba płacąca za wczasy musi być ich uczestnikiem?

    21. Nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie wycieczki. Co robić?

    22. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione wczasy?

    23. Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia?

    24. Jeśli jadę do kraju w którym obowiązują wizy to czy są one wliczone w cenę wycieczki?

    25. Czy mogę latać samolotem w ciąży?

    26. Do kogo zgłosić się z pytaniami po zarezerwowaniu wczasów?

    27. Skąd będę wiedział że moja rezerwacja została potwierdzona?

    28. Co zrobić jak moje dane rezerwacji okażą się błędne?

    29. Inne problemy.

    Hotel Gran Hotel Bali nie posiada jeszcze żadnej opinii

    poznaj opinie innych

    Poznaj opinię innych!

    Sprawdź oceny tego hotelu!

    dodaj nową opinię

    Byłeś w tym hotelu?

    Podziel się swoimi wrażeniami

    Oferty podobne do ofert hotelu Gran Hotel Bali

    Wybierz najbardziej interesującą Cię wycieczkę.


      • kalkulator ceny

        Wybierz opcje oferty

      • Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości rezerwacji dla wybranej przez Państwa opcji. Proszę spróbować zmienić takie parametry jak :Lotnisko wylotowe, długość pobytu, wyżywienie, typ pokoju

        całkowita cena:  

        Szacowana cena dla wybranych opcji oferty



      Nie masz czasu na szukanie ofert?

      Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

      INFOLINIA 801 003 175

      z tel.kom +48 13 49 250 55

      koszt wg stawek operatorów

      zwiń/rozwiń

      Więcej sposobów kontaktu

      Oddział Galeria Krosno :

      13 49 250 55

      795 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : galeria@radtur.pl

      Oddział Naftowa :

      13 43 206 00

      794 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : biuro@radtur.pl

      Oddział Jasło :

      13 448 19 55

      606 177 336

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : jaslo@radtur.pl

      wirtualny konsultant

      Twój prywatny consierge

      Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


      Zapisz się do naszego newslettera

      Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach