wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















opis wycieczki

Kod oferty 51425-

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Prezentacja i opis oferty
Rezerwacja i potwierdzenie
Zakończenie rezerwacji

Hotel Fuertesol

Hiszpania Fuerteventura

Biuro podróży
Data wyjazdu:
Pobyt:
dni
Dojazd:
Samolot
Pokoje:
()
Wyżywienie:
()

Pogoda

Sprawdź pogodę w regionie

Powietrze: 28°C Morze: 22°C Szczegóły

cena już od:  

Naszym zdaniem

Kompleks prostych, lecz funkcjonalnych apartamentów z basenem i barem. Niska zabudowa, blisko centrum i piękna plaża, spokojna okolica, dobry stosunek jakości do ceny.

Położenie

Na wschodnim wybrzeżu, w Caleta de Fuste, ok. 600 m od plaży (leżaki i parasole płatne), ok. 7 km od lotniska. W pobliżu są sklepy, restauracje, inne hotele.

WyposaĚźenie

Recepcja, minimarket, bar główny, bar z częścią tarasową, automat z napojami i słodkimi przekąskami, bezpłatny parkingpralnia samoobsługowa (na monety).  

Pokoje

Apartamenty - sypialnia, salon z sofą, telewizorem i aneksem kuchennym (naczynia, przybory kuchenne, kuchenka mikrofalowa, płyta grzewcza, czajnik, toster, ekspres przelewowy), łazienka (wanna z prysznicem, bidet, suszarka, wc), patio lub taras, odpłatnie sejf i Wi-Fi.

WyĚźywienie

Bez wyĚźywienia

Sport i rozrywka

Duży basen z tarasem słonecznym (bezpłatne leżaki i parasole).

Dla dzieci

Wydzielona część dla dzieci przy basenie głównym, plac zabaw.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

KOD QR -formularz sanitarny

Wszyscy pasażerowie są  zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy. 
Uwaga! Od 1 lipca wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia.
Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa.  
W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

Informacje o lotach liniami Wizzair, EasyJet

Wizzair:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).
Bagaż główny za dopłatą:
- 20 kg w cenie 220/280/380 sztuka z wylotem z Katowic, ostateczne cena zostanie podana przed potwierdzeniem rezerwacji.
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
EasyJet - z portu lotniczego Berlin Brandenburg
Przelot liniami typu Low Cost
Ważne: Od 10 lutego 2021 r. wprowadzone zostaną zmiany dotyczące bagażu podręcznego :
Wszyscy klienci podróżujący od tego dnia mogą zabrać na pokład jeden mały bagaż podręczny (maks. 45 x 36 x 20 cm) do 10 kg , który musi zmieścić się pod siedzeniem znajdującym się z przodu.   Ten sam dodatek dotyczy wybranych miejsc standardowych. Ponadto klienci, którzy zakupili miejsce Up front lub Extra legroom będą mogli zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm) , który musi mieścić się w schowku nad głową.
 
W przypadku rezerwacji dokonanych do 30.11.2020 r. z wylotami od 10 lutego 2021 r. Klient może skorzystać z usługi Hands Free, która umożliwia nadanie dużego bagażu podręcznego (maks. 56 x 45 x 25 cm) za darmo przy stanowisku nadawania bagażu. Nie należy przynosić bagażu do bramki, ponieważ zostanie on umieszczony w luku, a Klient zostanie obciążony opłatą.
 
Loty do 09/02/2021: W cenie podstawowej zawarty jest bagaż podręczny  o wymiarach maksymalnych do 56x45x25 cm (z uchwytami i kółkami).
 
Bagaż główny za dopłatą:
- 15 kg w cenie 410 PLN/sztuka
- 23 kg w cenie 480 PLN/sztuka
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Warunki wjazdowe do kraju

Aktualizacja z dnia 25.01.2021
W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22.01.2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 21.12.2020 r. informujemy, iż podróżujący, wracający do Polski, są zobowiązani do odbycia 10-dniowej kwarantanny (licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy).
Z obowiązku tego zwolnione są osoby, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego przeciwko COVID-19 oraz osoby posiadające negatywny wynik testu diagnostycznego na SARS-CoV-2 wykonanego, przed przekroczeniem granicy, w okresie 48 godzin, licząc od momentu wyniku tego testu. (Akceptowane testy PCR i antygenowe). Zorganizowanie oraz koszt testu są po stronie podróżujących.Koszt testu PCR (Teneryfa i Gran Canaria)  wynosi ok. 165 eur i mozna go zrobic w szpitalu w godzinach 09:00 - 11:00,
Koszt testu PCR (Fuerteventura) ok. 130 Eur.
Koszt testu anytgenowego wynosi ok. 35 eur
W przypadku lotĂłw do Berlina
Zgodnie z zaktualizowanymi przez rząd niemiecki wymaganiami dotyczących przelotów do Niemiec (w tym również lotów tranzytowych) każdy pasażer zobowiązany jest do wykonania testu na COVID (PCR, antygenowego, RT-LAMP lub TMA)  i okazania jego negatywnego wyniku przed wejściem na pokład samolotu lecącego do Niemiec.
Dotyczy to wszystkich dorosłych pasażerów oraz dzieci od 6 roku życia. Testy muszą być wykonane najwcześniej na 48h przed godziną lądowania na terytorium Niemiec. Akceptowane języki wystawionych certyfikatów z negatywnym wynikiem to angielski, niemiecki i francuski. Nie będą akceptowane testy z zestawów do samodzielnego testowania.
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/niemcy
Aktualnie obostrzenia na Wyspach Kanaryjskich można znaleźć na stronie https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/  
-----------------------------------
Decyzją rządu Wysp Kanaryjskich turyści odwiedzający archipelag będą musieli okazać na lotnisku test RT-PCR, RT-LAMP lub TMA na koronawirusa z wynikiem negatywnym wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Wynik testu powinien być w języku angielskim bądź hiszpańskim.
Wszyscy pasażerowie są  zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.
Uwaga! Od 1 lipca wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia.
Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa. 
W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię.
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Zachęcamy do śledzenie bieżących doniesień nt. zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem przed wyjazdem za granicę. Aktualne komunikaty oraz wytyczne można znaleźć na stronach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób

Wspólrzędne GPS

Szerokość: ºN Długość: ºE

    Prognoza pogody dla regionu Fuerteventura | Hiszpania

    Dzisiaj, 10-07-2021

    Sytuacja meteorologiczna Temperatura powietrza Temperatura wody Wilgotność powietrza Wiatr, kierunek oraz prędkość
    słonecznie / °C 22 °C % | km/h

    Prognoza na kolejne dni

    Dzisiaj, 10-07-2021

    Dzień tygodnia
    Sytuacja
    Temp. dzień / noc

    1. Jak dokonać zakupu wczasów na stronie Radtur.pl?

    2. Co oznacza Gwarancja Najniższej Ceny?

    3. Jak wygląda przekazanie dokumentów zaświadczających zakup wczasów?

    4. Jakie są możliwe formy płatności ?

    5. Czy można dokonać zapłaty inną walutą niż PLN?

    6. Czy mogę zarezerwować wczasy a zapłacić za nie parę dni później?

    7. Czy można wybrać wczasy na stronie Radtur.pl a zakupu dokonać bezpośrednio w oddziałach?

    8. Czy za zakup on-line pobierana jest dodatkowa opłata?

    9. Co zawierają ceny wycieczek podanych na stronie?

    10. Czy w czasie trwania wczasów biuro udziela pomocy?

    11. W jakich godzinach można kontaktować się z biurem?

    12. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku nie skorzystania z zakupionych wczasów?

    13. Jak ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ile ono kosztuje?

    14. Co zrobić gdy potwierdzenie zakupu ulegnie zniszczeniu?

    15. Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą lecąc do Włoch?

    16. Czy w cenie wczasów jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

    17. Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

    18. Czy możliwe jest zabranie na wczasy pieska?

    19. Ile godzin przed wylotem muszę stawić się na lotnisku?

    20. Czy osoba płacąca za wczasy musi być ich uczestnikiem?

    21. Nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie wycieczki. Co robić?

    22. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione wczasy?

    23. Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia?

    24. Jeśli jadę do kraju w którym obowiązują wizy to czy są one wliczone w cenę wycieczki?

    25. Czy mogę latać samolotem w ciąży?

    26. Do kogo zgłosić się z pytaniami po zarezerwowaniu wczasów?

    27. Skąd będę wiedział że moja rezerwacja została potwierdzona?

    28. Co zrobić jak moje dane rezerwacji okażą się błędne?

    29. Inne problemy.

    Hotel Fuertesol nie posiada jeszcze żadnej opinii

    poznaj opinie innych

    Poznaj opinię innych!

    Sprawdź oceny tego hotelu!

    dodaj nową opinię

    Byłeś w tym hotelu?

    Podziel się swoimi wrażeniami

    Oferty podobne do ofert hotelu Fuertesol

    Wybierz najbardziej interesującą Cię wycieczkę.


      • kalkulator ceny

        Wybierz opcje oferty

      • Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości rezerwacji dla wybranej przez Państwa opcji. Proszę spróbować zmienić takie parametry jak :Lotnisko wylotowe, długość pobytu, wyżywienie, typ pokoju

        całkowita cena:  

        Szacowana cena dla wybranych opcji oferty



      Nie masz czasu na szukanie ofert?

      Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

      INFOLINIA 801 003 175

      z tel.kom +48 13 49 250 55

      koszt wg stawek operatorów

      zwiń/rozwiń

      Więcej sposobów kontaktu

      Oddział Galeria Krosno :

      13 49 250 55

      795 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : galeria@radtur.pl

      Oddział Naftowa :

      13 43 206 00

      794 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : biuro@radtur.pl

      Oddział Jasło :

      13 448 19 55

      606 177 336

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : jaslo@radtur.pl

      wirtualny konsultant

      Twój prywatny consierge

      Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


      Zapisz się do naszego newslettera

      Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach