wyszukiwarka wycieczek

Szybko znajdź wycieczkę swoich marzeń






  • Kalendarz


  • Kalendarz


  • Kalendarz

















opis wycieczki

Kod oferty 51012-

INFOLINIA 801 003 175
z tel.kom +48 13 49 250 55
koszt wg stawek operatorów

Prezentacja i opis oferty
Rezerwacja i potwierdzenie
Zakończenie rezerwacji

Hotel Crown Resort Horizon

Cypr Paphos

Biuro podróży
Data wyjazdu:
Pobyt:
dni
Dojazd:
Samolot
Pokoje:
()
Wyżywienie:
()

Pogoda

Sprawdź pogodę w regionie

Powietrze: 26°C Morze: 20°C Szczegóły

cena już od:  

Naszym zdaniem

Malowniczo i dogodnie usytuowany hotel składający się z dwóch budynków otoczonych ogrodem. Spokojna okolica, pomocny personel, blisko ładna plaża, sklepy i bary.  Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy.

Położenie

Na wzgórzu ponad Coral Bay, 300 m od plaży (serwis plażowy płatny), 13 km od Pafos, 30 km od lotniska w Pafos, 160 km od lotniska w Larnace. Wokół wiele restauracji, tawern, sklepów itd.

WyposaĚźenie

Lobby z całodobową recepcją, restauracja główna (bufety, a'la carte, wieczory tematyczne) z tarasem, coctail bar, bar przy basenie (swim-up),  TV lounge, sale konferencyjne, sklepik z pamiątkami i akcesoriami plażowymi, room-service, usługi pralnicze, kantor wymiany walut, łącza internetowe. 

Pokoje

Standardowe - sypialnia, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka), TV sat, radio, centralny system muzyczny, telefon, indywidualnie sterowana klimatyzacja, sejf (odpłatnie), Wi-Fi (odpłatnie), mała lodówka (na zamówienie, odpłatnie), balkon (widok na ląd, boczny widok na morze lub całkowity widok na morze).
Superior - dodatkowo wino i owoce na powitanie, szlafroki i kapcie w łazience. Częściowy lub całkowity widok na morze.  

WyĚźywienie

HB - śniadania i kolacje (bufety)
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski w ciągu dnia, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane do godz. 23.00.

Sport i rozrywka

Zewnętrzny kompleks basenowy w kształcie laguny z tarasem (leżaki i parasole bezpłatnie), basen kryty i jacuzzi (w sezonie zimowym), kort tenisowy, boisko do siatkówki, sala gier (bilard, piłkarzyki), rzutki, klub odnowy biologicznej (siłownia bezpłatna, sauna, łaźnia, masaże), w sezonie animacje i program rozrywkowy, przy plaży sporty wodne oferowane przez agencje zewnętrzne.

Dla dzieci

Plac zabaw, sala zabaw, brodzik, w szczycie sezonu miniklub, możliwa odpłatna opieka nad dzieckiem.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- bagaĚź rejestrowany 23kg; cena 270PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
//
Wizzair:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą:
- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy, 450 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 400 PLN/sztuka z wylotem z Krakowa
- 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy, 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 500 PLN/sztuka z wylotem z Krakowa
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
//
Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os.
- bagaĚź rejestrowany 20kg; cena 330 PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Warunki wjazdu do kraju

Zasady wjazdu na terytorium Cypru
Aktualizacja z dnia 26.04.2021
Komunikat prasowy - Procedury bezpieczeństwa dla osób podróżujących na Cypr, zaszczepionych przeciw COVID-19
Niedawno ogłoszono, że Cypr otworzył swoje granice dla osób podróżujących z państw członkowskich UE, państw należących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (w tym Norwegii i Islandii), Armenii, Bahrajnu, Białorusi, Kanady, Egiptu, Gruzji, Izraela, Jordanii, Kuwejtu, Libanu, Kataru, Rosji, Arabii Saudyjskiej, Serbii, Szwajcarii, Ukrainy, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Zjednoczonego Królestwa i Stanów Zjednoczonych. Procedury zakładają kategoryzację państw zgodnie z systemem sygnalizacji świetlnej, gdzie warunki wjazdu różnią się w zależności od zaklasyfikowania kraju do danej kategorii. W poniższej tabeli zestawiono warunki wjazdu na terytorium Cypru, odpowiadające poszczególnym kategoriom:
Szczepienie nie stanowi warunku koniecznego do odbycia podróży, jednakże Cypr będzie mógł teraz zaktualizować swoje procedury bezpieczeństwa i zaoferować wytyczne także dla zaszczepionych podróżnych. Dla osób podróżujących z wyżej wymienionych krajów, zaświadczenie o zaszczepieniu przeciw COVID-19 będzie traktowane, od 10 maja br., jako dodatkowy czynnik ułatwiający podróż na wyspę. Cypr uznaje za uprawniające do odbycia podróży szczepionki Sputnik V oraz wszystkie szczepionki, które zostały zatwierdzone przez Europejską Agencję Leków. Podróżni, którzy będą mogli udowodnić, że otrzymali wszystkie wymagane dawki autoryzowanej szczepionki, nie będą musieli poddawać się żadnym testom, aby móc podróżować na Cypr, niezależnie od kategorii, w jakiej będzie znajdował się ich kraj wylotu. Ponadto, nie zostaną oni poddani kwarantannie, nawet w przypadku gdyby mieli kontakt z osobą zakażoną COVID-19. Powyższe ułatwienie w podróżowaniu będzie obowiązywało od dnia podania wszystkich wymaganych dawek szczepionki. Przed podróżą należy przesłać na platformę Cyprus Flight Pass skan zaświadczenia o zaszczepieniu przeciw COVID-19 (w języku angielskim) i podać określone szczegółowe informacje dotyczące szczepienia. Za weryfikację autentyczności zaświadczenia wyłączną odpowiedzialność ponoszą służby straży granicznej w kraju wylotu. Podróżny natomiast ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych informacji i w takim przypadku będzie podlegał karze po przylocie na Cypr. Należy przy tym zaznaczyć, że Republika Cypryjska nadal zastrzega sobie prawo do przeprowadzania testów wśród pasażerów losowo wybranych rejsów, w tym także podróżnych, którzy zostali zaszczepieni przeciw COVID-19. Oprócz tego, wszyscy podróżni, łącznie z osobami, zaszczepionymi przeciw COVID-19, są zobowiązani do stosowania i przestrzegania wszelkich pozostałych procedur bezpieczeństwa
Nowy system kategoryzacji państw, zharmonizowany ze standardami ECDC (Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób) zarówno pod względem oznaczenia kategorii danym kolorem, jak również oceny krajów pod kątem epidemicznym. Poszczególne kraje będą przenoszone pomiędzy kategoriami na podstawie aktualnej sytuacji epidemicznej, zaś odpowiadające poszczególnym kategoriom warunki wjazdu na terytorium Cypru pokazano w poniższej tabeli:
 
Od 1 marca kraje będą przenoszone pomiędzy kategoriami zieloną, pomarańczową i czerwoną. Będą one kategoryzowane na podstawie oceny ECDC i jedynie w przypadku, gdy dany kraj nie
figuruje na listach ECDC, jego osobnej oceny dokona rząd cypryjski.Aktualną kategorię  w jakiej znajuduje się Polska można sprawdzić pod poniższym linkiem. Na podstwie koloru jakim jest oznaczona Polska obowiązuja powyższe zasady wjazdu na Cypr
https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19/situation-updates/weekly-maps-coordinated-restriction-free-movement
Komunikat z dnia 06/11/2020 Ambasady RP w Nikozji.
UWAGA! Od poniedziałku 09.11. Polska zostanie przesunięta do kategorii C - osoby przylatujące na Cypr muszą mieć przy sobie negatywny wynik testu RT-PCR na COVID-19 przeprowadzony w ciągu 72 godzin przed wylotem bądź poddać się testowi diagnostycznemu na COVID19 po przybyciu na Cypr.Osoby te muszą pozostawać w kwarantannie przez 14 dni. Dodatkowo zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia nr 37 z dnia 12 sierpnia 2020 r. obywatele przybywający z krajów kategorii C są zobowiązani do poddania się badaniu molekularnemu COVID-19, 48 godzin przed zakończeniem 14-dniowej kwarantanny  na własny koszt. Plik z wynikiem testu należy przesłać na następujący adres e-mail: monada@mphs.moh.gov.cy. Kwarantanna zakończy się 14 dnia pod warunkiem, że wynik powtórnego testu wychodzi negatywnie.
 Komunikat z dnia 11/08/2020 Ambasady RP w Nikozji. UWAGA! Od piątku 14.08. Polska przesunięta do kategorii B - osoby przylatujące na Cypr muszą okazać negatywny wynik testu na obecność koronawirusa wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed podróżą.   Komunikat z dnia 17/07/2020.
COVID-19 Procedury bezpieczeństwa dla podróżnych
udających się na Cypr - każda osoba udająca się na Cypr musi uzyskać przed wylotem przepustkę Cyprus Flight Pass www.cyprusflightpass.gov.cy
Wjazd na Cypr
1) W jaki sposób podróżni będą mogli wjechać do kraju?
a. Kraje pochodzenia zostały podzielone na dwie kategorie (A i B) na podstawie dostępnych międzynarodowych danych epidemiologicznych (kategoryzacja państw jest dostępna na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cy). Podróżni powinni stale odwiedzać tą platformę internetową w celu śledzenia na bieżąco ewentualnych zmian, które mogą dotyczyć ich podróży.
b. Podróżując na Cypr osoby przylatujące z krajów należących do kategorii A nie będą musiały okazywać negatywnego wyniku testu PCR na COVID-19. Są jedynie zobowiązane do udzielenia niezbędnych informacji i złożenia wymaganych deklaracji. Osoby podróżujące z krajów należących do kategorii B są zobowiązane do wykonania testu molekularnego w certyfikowanym laboratorium w ciągu 72 godzin przed wylotem i posiadania jego negatywnego wyniku. Są zobowiązane także do udzielenia niezbędnych informacji i złożenia wymaganych deklaracji.
c. Podróż z krajów nieuwzględnionych w powyższych dwóch kategoriach mogą odbyć jedynie:
o Obywatele cypryjscy mieszkający na stałe w Republice Cypryjskiej oraz członkowie ich rodzin (małżonkowie, dzieci, rodzice)
o Rezydenci legalnie zamieszkujący w Republice Cypryjskiej
o Osoby, którym udzielono zgody na wjazd do Republiki Cypryjskiej na podstawie Konwencji Wiedeńskiej
o Osoby, nieujęte w żadnej z powyższych kategorii, pod warunkiem uzyskania przez nie uprzednio pisemnej zgody Republiki Cypryjskiej, zgodnie z Dekretem o Chorobach Zakaźnych (Infectious Diseases Decree) nr 30, z późniejszymi zmianami.
2) Jakie dokumenty będą wymagane dodatkowo?
a. Na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cy będzie dostępna przepustka Cyprus Flight Pass, którą można wypełnić elektronicznie. Wszyscy pasażerowie podróżujący do Republiki Cypryjskiej muszą podać z wyprzedzeniem wszelkie niezbędne informacje i przedłożyć wymagane dokumenty. Zarejestrowanie się na platformie jest obowiązkowe dla wszystkich osób, które chcą lecieć na Cypr. Jedynie w sytuacji usterki technicznej lub też zaplanowanych prac konserwacyjnych platformy elektronicznej (ogłoszonych oficjalnie na platformie), pasażerowie będą mogli wypełnić wymagane formularze ręcznie. Formularze można pobrać ze strony internetowej: https://cyprusflightpass.gov.cy/en/download-forms. W tym wypadku podróżni są zobowiązani posiadać przy sobie wymagane dokumenty w wersji papierowej.
b. Przepustka uprawniająca do odbycia lotu na Cypr będzie zawierała: a) dane osobowe pasażera b) deklarację, że na 14 dni przed wylotem podróżny nie podróżował do / z kraju lub nie mieszkał w kraju nieujętym w liście państw należących do kategorii A i B c) potwierdzenie, że podróżny nie okazywał żadnych objawów związanych z COVID-19 w ciągu 72 godzin przed podróżą d) potwierdzenie, że dana osoba nie miała świadomego kontaktu z osobami zarażonymi COVlD-19 w ciągu 14 dni przed podróżą e) oświadczenie, że podróż odbywa się na własną odpowiedzialność i w razie zarażenia COVID-19 podróżny nie będzie rościł sobie żadnych pretensji do Republiki Cypryjskiej ani do działających na miejscu usługodawców f) oświadczenie, że jeżeli w ciągu 14 dni od powrotu do kraju podróżny będzie wykazywał objawy COVID-19, poinformuje o tym fakcie cypryjskie służby medyczne.
c. Linie lotnicze nie pozwolą pasażerom wejść na pokład samolotu i odbyć podróży do Republiki Cypryjskiej bez przepustki Cyprus Flight Pass (weryfikowanie informacji zawartych w przepustce Cyprus Flight Pass NIE należy do obowiązków linii lotniczych). Podróżni przylatujący do Republiki Cypryjskiej bez przepustki Cyprus Flight Pass będą podlegali karze grzywny w wysokości 300 euro. 3) Jakie kryteria brane są pod uwagę przy umieszczaniu państw w określonych kategoriach?
a. Cypr postanowił wprowadzić system kategoryzacji w celu zapewnienia równego traktowania krajów o podobnej sytuacji epidemiologicznej. System kategoryzacji jest przejrzysty, niedyskryminujący, dynamiczny i będzie weryfikowany co tydzień, tak aby kraje mogły być dodawane i usuwane z odpowiednich kategorii na podstawie najnowszych dostępnych danych. W skład zespołu, który będzie dokonywał cotygodniowych analiz wchodzą naukowcy, epidemiolodzy, specjaliści ds. statystyki i specjaliści zdrowia publicznego.
b. Główne kryteria, brane pod uwagę przy kategoryzacji poszczególnych krajów to (kraje kategoryzowane są na podstawie sumy wszystkich składowych):
o współczynnik reprodukcji wirusa R(t)

Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair, Easy Jet

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- bagaĚź rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Wizzair:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą:
- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy, 450 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 360 PLN/sztuka z wylotem z Krakowa, 420 PLN/sztuka z wylotem z Gdańska
- 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy, 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 600 PLN/sztuka z wylotem z Krakowa, 550 PLN/sztuka z wylotem z Gdańska
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os.
- bagaĚź rejestrowany 20kg; cena 450 PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
EasyJet - z portu lotniczego Berlin BrandenburgPrzelot liniami typu Low Cost
Wszyscy klienci podróżujący od 10/02 mogą zabrać na pokład jeden mały bagaż podręczny (maks. 45 x 36 x 20 cm) do 10 kg , który musi zmieścić się pod siedzeniem znajdującym się z przodu.   Ten sam dodatek dotyczy wybranych miejsc standardowych. Ponadto klienci, którzy zakupili miejsce Up front lub Extra legroom będą mogli zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm) , który musi mieścić się w schowku nad głową.
Bagaż główny za dopłatą:
- 15 kg w cenie 380 PLN/sztuka
- 23 kg w cenie 450 PLN/sztuka
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Wspólrzędne GPS

Szerokość: ºN Długość: ºE

    Prognoza pogody dla regionu Paphos | Cypr

    Dzisiaj, 12-05-2021

    Sytuacja meteorologiczna Temperatura powietrza Temperatura wody Wilgotność powietrza Wiatr, kierunek oraz prędkość
    słonecznie / °C 20 °C % | km/h

    Prognoza na kolejne dni

    Dzisiaj, 12-05-2021

    Dzień tygodnia
    Sytuacja
    Temp. dzień / noc

    1. Jak dokonać zakupu wczasów na stronie Radtur.pl?

    2. Co oznacza Gwarancja Najniższej Ceny?

    3. Jak wygląda przekazanie dokumentów zaświadczających zakup wczasów?

    4. Jakie są możliwe formy płatności ?

    5. Czy można dokonać zapłaty inną walutą niż PLN?

    6. Czy mogę zarezerwować wczasy a zapłacić za nie parę dni później?

    7. Czy można wybrać wczasy na stronie Radtur.pl a zakupu dokonać bezpośrednio w oddziałach?

    8. Czy za zakup on-line pobierana jest dodatkowa opłata?

    9. Co zawierają ceny wycieczek podanych na stronie?

    10. Czy w czasie trwania wczasów biuro udziela pomocy?

    11. W jakich godzinach można kontaktować się z biurem?

    12. Czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy w przypadku nie skorzystania z zakupionych wczasów?

    13. Jak ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ile ono kosztuje?

    14. Co zrobić gdy potwierdzenie zakupu ulegnie zniszczeniu?

    15. Ile alkoholu i papierosów mogę zabrać ze sobą lecąc do Włoch?

    16. Czy w cenie wczasów jest wliczona polisa ubezpieczeniowa?

    17. Jak dużo bagażu można ze sobą zabrać?

    18. Czy możliwe jest zabranie na wczasy pieska?

    19. Ile godzin przed wylotem muszę stawić się na lotnisku?

    20. Czy osoba płacąca za wczasy musi być ich uczestnikiem?

    21. Nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie wycieczki. Co robić?

    22. Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione wczasy?

    23. Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia?

    24. Jeśli jadę do kraju w którym obowiązują wizy to czy są one wliczone w cenę wycieczki?

    25. Czy mogę latać samolotem w ciąży?

    26. Do kogo zgłosić się z pytaniami po zarezerwowaniu wczasów?

    27. Skąd będę wiedział że moja rezerwacja została potwierdzona?

    28. Co zrobić jak moje dane rezerwacji okażą się błędne?

    29. Inne problemy.

    Hotel Crown Resort Horizon nie posiada jeszcze żadnej opinii

    poznaj opinie innych

    Poznaj opinię innych!

    Sprawdź oceny tego hotelu!

    dodaj nową opinię

    Byłeś w tym hotelu?

    Podziel się swoimi wrażeniami

    Oferty podobne do ofert hotelu Crown Resort Horizon

    Wybierz najbardziej interesującą Cię wycieczkę.


      • kalkulator ceny

        Wybierz opcje oferty

      • Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości rezerwacji dla wybranej przez Państwa opcji. Proszę spróbować zmienić takie parametry jak :Lotnisko wylotowe, długość pobytu, wyżywienie, typ pokoju

        całkowita cena:  

        Szacowana cena dla wybranych opcji oferty



      Nie masz czasu na szukanie ofert?

      Skontaktuj się z nami a przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb

      INFOLINIA 801 003 175

      z tel.kom +48 13 49 250 55

      koszt wg stawek operatorów

      zwiń/rozwiń

      Więcej sposobów kontaktu

      Oddział Galeria Krosno :

      13 49 250 55

      795 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : galeria@radtur.pl

      Oddział Naftowa :

      13 43 206 00

      794 723 887

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : biuro@radtur.pl

      Oddział Jasło :

      13 448 19 55

      606 177 336

      koszt wg stawek operatorów

      EMAIL : jaslo@radtur.pl

      wirtualny konsultant

      Twój prywatny consierge

      Nie wiesz co wybrać? Napisz wiadomość i zostaw namiar. My zajmiemy się resztą…


      Zapisz się do naszego newslettera

      Będziemy Cię informować o nowościach i promocjach